۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
کد خبر: ۶۳۵۹۸۶

مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۳»

مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۳»
کتاب «پیراهن دوستی» از تازه‌ترین آثار حوزه ادبیات دینی، انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان منبع اصلی مسابقه درنظر گرفته شده است.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، انتشارات آستان قدس رضوی برای سومین سال و پس از تجربه برگزاری مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۱» و «ریحانه ۲» در ایام فاطمیه سالهای ۹۵ و ۹۶ اینک در ایام فاطمیه سال ۹۸ مسابقه کتابخوانی ریحانه ۳ را ذیل بسته برنامه‌های ریحانه آستان قدس رضوی برگزار می‌کند.

در این دوره کتاب پیراهن دوستی «۸ قصه از زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها» از تازه‌ترین آثار حوزه ادبیات دینی به نشر، انتشارات آستان قدس رضوی به عنوان منبع اصلی مسابقه در نظر گرفته شده است.

هدف برگزاری این مسابقه آن است که شرایط بهره‌مندی عموم علاقمندان و ارادتمندان خاندان عصمت و طهارت(ع)، به جهت آشنایی ایشان با سبک و سیره زندگی ائمه معصومین در کنار ترویج فرهنگ کتابخوانی مفید در فاصله زمانی شهادت تا ولادت حضرت زهرا(س) فراهم شود.

برای شرکت در بخش اول مصاحبه، باید کتاب پیراهن دوستی، 8 قصه از زندگی حضرت زهرا (س) ویژه مسابقه همراه با کد قرعه‌کشی انحصاری با قیمت ۸۰۰۰ تومان را از فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی به نشر یا از سایت www.behnashr.com دریافت کنید.

 

مسابقه کتابخوانی «ریحانه ۳»

 

لازم به ذکر است که برای شرکت در بخش دوم، نیازی به خرید کتاب ندارید و فقط با انتشار یک بخش از محتوای کتاب پیراهن دوستی در اینستاگرام به صورت عکس، ویدئو، پادکست، تصویرسازی یا نقاشی همراه با هشتگ #به_نشر و #پیراهن_دوستی و تگ صفحه انتشارات به نشر behtarinhaye_nashr در این بخش مسابقه شرکت کنید. برای شرکت در این مسابقه، تا 30 بهمن‌ماه فرصت باقی است. /882/ 302/ 

ارسال نظرات