۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
کد خبر: ۶۳۶۲۸۱

انتشار ویژه‌نامه سردار سلیمانی در بنگلادش

انتشار ویژه‌نامه سردار سلیمانی در بنگلادش
به همت رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش،‌ فصلنامه «نیوزلتر» به زبان بنگالی با ویژه‌نامه‌ای از سردار سلیمانی در این کشور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، فصلنامه «نیوزلتر» سال چهل و یکم، شماره ۴، ویژه فصل زمستان ۱۳۹۸ از سوی رایزنی فرهنگی ایران در بنگلادش در شمارگان ۵ هزار نسخه به زبان بنگالی در ۶۴ صفحه منتشر شد.

این نشریه با موضوعات متنوع و ویژه‌نامه‌ای درباره شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، سخن سردبیر ویژه شهادت ایشان، مقاله «عیدالنبی و اندیشه امروز» از مجتهد فاروقی و «پیامبر اکرم(ص) رحمة للعالمین» از محمد آصف الرحمان به چاپ رسیده است.

انتشار ویژه‌نامه سردار سلیمانی در بنگلادش

سخنرانی مقام معظم رهبری به مناسبت هفته وحدت، مقاله «حافظ و تاگور شاعرانی برندساز برای بشریت» از سیدحسن صحت، مقاله «عرفان حافظ» از طارق سراجی، مقاله «مولانا جلال‌الدین رومی» از عیسی شاهدی و مقاله «اهمیت علوم انسانی در میان سایر علوم» از سیدحسن صحت از دیگر مطالب این نشریه به شمار می‌رود.

آشنایی با ضرب‌المثل‌های فارسی، واژه‌های فارسی به زبان بنگالی، گفت‌وگو با سرمربی ایرانی تیم ملی والیبال بنگلادش و ده‌ها خبر و مطلب دیگر از مهم‌ترین مطالب این شماره از فصلنامه نیوزلتر است./847/ب

منبع: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

ارسال نظرات