۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۶۳۶۳۸۵
فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه:

شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد قلبی مسلمانان شد

شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد قلبی مسلمانان شد
فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه با اشاره به اینکه شهادت سردار سلیمانی سبب اتحاد امت اسلام شد، گفت: او با شهادتش قلب های تمام مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جومای احمد کاروفی نویسنده، کارگردان و فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه، امروز در دومین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری که با محوریت «تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» به همت سازمان جوانان حقوق بشر در لانه جاسوسی برگزار شد، گفت: در روزگاری که هموطنان و دولت نیجریه شیعیان نیجریایی را به عنوان تروریست مورد حمله قرار دادند متوجه شدیم برادران و خواهران ما در ایران هستند.

وی افزود: تروریسم دولتی آمریکا نباید تنها در ایران مورد بحث و بررسی قرار گیرد بلکه در سطح جهان باید مورد توجه باشد؛ امروز نور ایمان از ایران به جهان تابیده می‌شود و آمریکا مظهر ظلمت و تاریکی است.

کاروفی بیان داشت: درست است که امروز بحث تروریسم دولتی آمریکایی است اما باید به این نکته اشاره شود که مردم جهان با انتخابی که انجام می‌دهند به دو گروه حق و باطل تقسیم می‌شوند.

این فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه ابراز کرد: زمانی که سردار سلیمانی در منطقه شروع به فعالیت کرد نشان داد که مدافع همه مردم مظلوم اعم از ایزدی، مسیحی و غیره است و تنها به مسلمانان غیرت ندارد.

وی افزود: افتخار دارم که سردار سلیمانی را از نزدیک دیدار کردم امروز هر کسی که آزاده است باید آماده جان فشانی برای اسلام باشد خداوند به کسانی که چنین باشند عاقبتی همانند سردار سلیمانی عطا می‌کند.

کاروفی بیان کرد: امروز حال جسمی رهبر مسلمانان نیجریه شیخ زکزاکی خوب نیست و در بدترین وضعیت جسمانی به سر می‌برد مهمترین دلیل اینکه دولت نیجریه فاجعه زاریا را رقم زد ارتباط و همکاری نزدیک او با اسرائیل بود.

این فعال جنبش مقاومت اسلامی نیجریه با اشاره به اینکه شهادت قاسم سلیمانی سبب اتحاد امت اسلام شد، اظهار داشت: زمانی که او زنده بود به خاطر کارکرد قوی که داشت سبب اتحاد مسلمانان منطقه شد ولی با شهادتش قلبهای تمام مسلمانان را با یکدیگر متحد کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی منبع نوری است که تمام مسلمانان می‌توانند از آن ارتزاق کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات