۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۶۳۶۴۱۲
حجت الاسلام صادقی:

مجاهدت های رزمندگان سپاه قدس موجب خشکانده شدن ریشه داعش در منطقه شد

مجاهدت های رزمندگان سپاه قدس موجب خشکانده شدن ریشه داعش در منطقه شد
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران گفت: تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان نیروی قدس سپاه سایه جنگ و ترور را از کشورمان دفع و موجب خشکانده شدن ریشه داعش در منطقه شده است.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه تاریخی بیست و هفتم دی ماه، حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی را حاوی پیام روشنی برای دنیا دانست و گفت: ملت بزرگ ایران به دنیا نشان دادند تا پای جان از انقلاب، نظام اسلامی و رهبری حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.
 
وی با بیان این که آمریکایی‌های تروریست با شهادت یکی از بلند پایه‌ترین فرماندهان جبهه مقاومت حمایت علنی خود از تروریست‌ها را اثبات کردند، افزود: در حالی که آمریکایی‌ها به دروغ شعار مبارزه با تروریست سر می‌دهند، اما در عمل حامی تروریست‌ها در منطقه هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که آمریکایی‌ها با شهادت سپهبد سلیمانی، ماهیت تروریستی خود را نشان دادند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی در طول سال‌های اخیر با مجاهدت و جانفشانی‌های خود موجب ریشه کنی تروریست‌های داعش در منطقه شد.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که سپهبد شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت، همه نقشه‌ها و توطئه‌های آمریکایی‌ها در منطقه را خنثی کرد، افزود: طراحی‌های چندین ساله تروریست‌های آمریکایی با مدیریت سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش شکست خورد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود به جایگاه مهم سپاه قدس در کلام مقام معظم رهبری اشاره کرد و با بیان این که نیروی قدس در خط مقدم دفاع از انقلاب و نظام اسلامی قرار دارد، گفت: بسیاری از توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان در منطقه با نقش آفرینی رزمندگان سپاه قدس خنثی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سپاه قدس یک مجموعه با اهداف والای الهی و انسانی است، تصریح کرد: نیروی قدس رزمندگان بدون مرز هستند و با حضور خود در هر نقطه‌ای از این کره خاکی کرامت مستضعفان را حفظ می‌کنند.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان نیروی قدس سپاه سایه جنگ و ترور را از کشورمان دفع کرده است، بیان داشت: جانفشانی‌های این رزمندگان بدون مرز موجب خشکانده شدن ریشه داعش در منطقه شده است.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش بسیار محوری در نابودی داعش در منطقه ایفا کرده است، افزود: اگر مجاهدت‌های سپهبد شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش نبود امروز این غده سرطانی در همه منطقه گسترش یافته بود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که تروریست‌های آمریکایی با شهادت سپهبد سلیمانی تلاش کردند حضور خود و تروریست‌های تحت حمایتشان را در منطقه تثبیت کنند، گفت: آمریکایی‌ها بدانند خروج آن‌ها از منطقه مطالبه و خواسته همه ملت‌های مسلمان منطقه است./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات