۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۶۳۶۴۲۸
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

تبعیت از رهبری نباید سلیقه‌ای باشد| مدیریت کشور به جوانان انقلابی سپرده شود

تبعیت از رهبری نباید سلیقه‌ای باشد| مدیریت کشور به جوانان انقلابی سپرده شود
حجت الاسلام والمسلمین معلمی تبعیت محض از ولایت و رهبری را یک اصل مهم دانست و گفت: تبعیت از رهبری نباید سلیقه‌ای باشد بلکه باید در هر شرایطی تابع محض ولایت باشیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان قائمشهر، تبعیت محض از ولایت و رهبری را یک اصل مهم دانست و گفت: تبعیت از رهبری نباید سلیقه‌ای باشد بلکه باید در هر شرایطی تابع محض ولایت باشیم.
 
وی با بیان این که مقام معظم رهبری در شرایط خاص و حساس ورود پیدا می‌کنند و کشور را از مشکلات و بحران‌ها رهایی می‌دهند، افزود: در همین قضایای بنزین ورود به هنگام مقام معظم رهبری موجب خاموش شدن آتش فتنه دشمنان علیه کشور شد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که بسیاری از مشکلات امروز کشور نتیجه عدم مدیریت صحیح برخی مدیران است، خاطرنشان کرد: اگر مدیران و مسؤولان کشور انقلابی و جهادی باشند دیگر نیازی نیست که مقام معظم رهبری در مسائل ورود پیدا کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلی با تأکید براین که امروز ولایت پذیری ما نباید تنها درحرف و شعار باقی بماند بلکه باید جنبه عملی پیدا کند، تصریح کرد: این وظیفه همه مدیران و مسؤولان کشور است که تابع محض ولایت باشند و در همان مسیری که ایشان تعیین می‌کنند گام بردارند.
 
امام جمعه قائمشهر با بیان این که رمز موفقیت‌ها و پیشرفت‌های ایران اسلامی علیرغم تحریم‌های چهل ساله، ولایت مداری ملت بزرگ ایران است، افزود: امروز ایران اسلامی به حدی از اقتدار و قدرت رسیده که کشور‌های منطقه، حتی رژیم صهیونیستی نیز از ما هراس دارد.
 
وی در ادامه سخنان خود به پاسخ کوبنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند آن دوران به پایان رسیده که آن‌ها هر چه دلشان می‌خواست بر سر ملت ایران می‌آوردند، اگر کوچکترین خطا و اشتباهی بکنند با قاطع‌ترین پاسخ از سوی ایران اسلامی مواجه خواهند شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که هر جا مسؤولان صادقانه و صمیمانه از رهبری تبعیت کردند موفقیت‌های بسیاری نصیب کشورمان شد، افزود: اما هر جا که رهنمود‌های رهبری مورد کم توجهی مسؤولان قرار گرفت کشور با مشکلاتی مواجه شد.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که اگر مسؤولان ما کمی به هشدار‌های رهبری توجه می‌کنند بسیاری از مشکلات امروز وجود نداشت، ادامه داد: نباید همه توان و سرمایه کشور را تنها برای مذاکره بگذاریم، چون طرف مذاکره ما کشور‌هایی هستند که هیچ گاه به تعهدات خود پایبند نبوده اند.
 
وی با بیان این که کشورمان علیرغم همه تحریم‌های چهل ساله در عرصه دفاعی به پیشرفت‌های بسیاری دست یافته است، خاطرنشان کرد: اگر در اداره امور کشور به ویژه دولت و مجلس از نیرو‌های جوان و انقلابی استفاده می‌شد امروز کشور با این مشکلات فعلی مواجه نبود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات