۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۶۳۶۴۶۱

تمدن غرب مهد بزرگترین جنایتکاران تاریخ است

تمدن غرب مهد بزرگترین جنایتکاران تاریخ است
نماینده جهاد اسلامی فلسطین تمدن غرب را دارای سابقه سیاه ظلم و خونریزی و پرورشگاه بزرگترین جنایتکاران تاریخ دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا، دومین کنفرانس بین‌المللی «حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری، با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت» روز گذشته در سالن همایش‌های لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد.
 
ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین، طی سخنانی در این کنفرانس، تمدن غرب را در ارتکاب جنایت و خونریزی دارای سابقه‌‌ای تاریک دانست.
 
وی افزود: حتی فیلم‌هایی که خود آنها ساخته‌اند نشان‌دهنده عمق خونخواری و عطش آنها برای جنایت است. برای نمونه می‌توان به تاریخ آمریکا اشاره کرد که مهاجران اروپایی با کشتن میلیون‌ها نفر از بومیان این قاره و غارت اموال، سرزمین‌های آن‌ها را غصب کردند. در مقابل می‌بینیم که بسیاری از تمدن‌ها و ادیان در منطقه خاورمیانه به‌ ویژه فلسطین ظهور کرده‌اند.

ابوشریف بزرگترین شاهد جنایات غرب را در دوره معاصر مسئله فلسطین دانست و افزود: بنا بر ادعای یهودیان، ۶ میلیون یهودی به دست ارتش هیتلر کشته شدند. این اتفاقات در اروپا روی داده است، اما اکنون فلسطینی‌ها باید تاوان ظلم اروپا به یهودیان را بپردازند. هیتلر زاییده تمدن غربی بود؛ ترامپ هم در فرهنگ غرب پرورش یافته است.

وی سردار سلیمانی را هماهنگ‌کننده محور مقاومت در برابر مظالم غرب دانست و هدف ایشان را پیشرفت منطقه و آزاد کردن ملت‌های تحت ستم بیان کرد.

ابوشریف، همچنین به تاریخ کشور بلژیک اشاره کرد که در دوره استعمارگری خود در آفریقا هزاران نفر از مردم کنگو را به قتل رساند. در واقع نباید از روی ظاهر آراسته و شیک اروپایی‌ها درباره آنها قضاوت کرد، زیرا دل‌های برخی از آنان پر از کینه و خشونت است.

نماینده جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به استفاده آمریکا از سلاح‌ هسته‌ای در کشور ژاپن که منجر به کشته شدن صدها هزار نفر شد، گفت: آمریکا تسلیحات زیادی را در اختیار دارد و از این سلاح‌ها نه برای دفاع، بلکه برای قتل و خونریزی استفاده می‌کند./847/ب
 
منبع: ایکنا
ارسال نظرات