۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۳۶۵۲۲
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

مجاهدین فرهنگی باید جایگاه خود را در سنگرهای فضای مجازی پیدا کنند

مجاهدین فرهنگی باید جایگاه خود را در سنگرهای فضای مجازی پیدا کنند
رییس شورای تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: باید مجاهدین فرهنگی در عرصه جنگ نرم کنونی، جایگاه خود را در سنگرهای فضای مجازی پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر که با حضور کارگروه‌های تخصصی در مرکز استان برگزار شد، بر برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه فجر در استان تأکید کرد.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری سالیان سال در خصوص تهاجم و ناتوی فرهنگی هشدار داده بودند اما با غفلت مسؤولین و دست‌اندرکاران، امروز نهادهای دلسوز و خدومی همچون سپاه مورد هجمه واقع شده و دشمن با سلاح جنگ نرم، عوام‌فریبی، شبهه افکنی وارد میدان نابرابر و پیچیده شده است.

رییس ستاد دهه فجر استان گفت: در شرایط حساس و پیچیده کنونی کار ستاد دهه فجر حساس‌تر از ستادهای جنگ در جنگ تحمیلی است.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به هجمه دشمن در ناتوی فرهنگی ابراز کرد: باید در سنگرهای جنگ نرم جایگاه خودمان را بیابیم و در مقابله با تهاجم گسترده دشمن ایفای نقش کنیم.

وی یادآور شد: در عرصه جنگ فرهنگی کنونی، مجاهدین باید جایگاه خود را در سنگرهای فضای مجازی و جنگ نرم پیدا کنند چراکه آتشبار دشمن با تمام قوا و هجمه سنگین اعتقاد و افکار جامعه را هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام سالاری اظهار کرد: به عنوان مثال در حادثه غمبار سقوط هواپیمای اوکراین، با وجود اینکه در پشت این حادثه ابهامات بی‌شماری هست؛ اما متأسفانه برخی بدون اشراف به زوایای آن در پی حاشیه‌سازی بوده و آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و این خطای بزرگ و نابخشودنی است.

وی با بیان اینکه باید روشن شود چه کسی یا کسانی صحنه‌گردان این حادثه بوده‌اند گفت: اگر کمی تأمل کنیم موضوع سقوط هواپیما یک موضوع عادی نبوده، باید دید چه کسی صفحه رادار را از کار انداخته، چه کسی پروازها را با شرایط حساس آن روز لغو نکرده، چه کسی ارتباط اپراتور را با ستاد فرماندهی قطع کرده و بسیاری از سؤالاتی که حتماً باید جواب داده شود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان شمالی افزود: اما عده‌ای معلوم‌الحال که سابقه طولانی در فتنه‌انگیزی و نفاق پراکنی دارند، یک روز قبل از این حادثه اطلاعیه داده و گویا از این موضوع بی‌اطلاع نبوده‌اند درنتیجه تمام این ابعاد باید روشن شده و برای مردم تبیین شود تا خدای ناکرده در آینده بار دیگر در دام این فتنه‌انگیزی‌ها نیفتیم./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات