۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۶۳۶۵۴۷

اسکان اضطراری بیش از ۱۲ هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان

اسکان اضطراری بیش از ۱۲ هزار آسیب دیده سیلاب در سیستان و بلوچستان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ هزار و ۴۵۰ نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در این استان در چادرهای هلال احمر اسکان داده شدند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان، رسول راشکی اظهار داشت: بر اثر بارندگی‌های هفته گذشته در سیستان و بلوچستان رودخانه‌های فصلی طغیان کردند و تعدادی از راه‌های ارتباطی مسدود و منازل شماری از مردم در 15 شهرستان در جنوب استان دچار آبگرفتگی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: از همین رو تاکنون به بیش از 108 هزار فرد آسیب دیده در سطح استان توسط جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امداد رسانی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خدمات رسانی به مردم سیل زده در 1017 روستای سیستان و بلوچستان همچنان در حال انجام است، ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر توسط 4 هزار و 652 نجاتگر در قالب یک هزار و 33 تیم عملیاتی کار امداد رسانی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان را بر عهده دارند.

راشکی گفت: از همین رو 12 هزار و 450 نفر از آسیب دیدگان از باران و سیلاب اخیر در استان سیستان و بلوچستان در چادرهای هلال احمر اسکان اضطراری داده شدند.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی هلال احمر علاوه بر اسکان مردم درگیر طی این مدت 11 هزار و 644 تخته پتو، 5 هزار و 457 تخته موکت، 2 هزار و 620 دستگاه چادر و مقادیری نایلون و مواد غذایی بین افراد آسیب دیده در سطح استان سیستان و بلوچستان توزیع کردند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات