۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۶۳۶۵۵۷
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

استیضاح ترامپ در تاریخ ماندگار شد

استیضاح ترامپ در تاریخ ماندگار شد
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دونالد ترامپ برای استیضاح چه رای بیاورد و چه رای نیاورد اما این استیضاح برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار امیر سرتیپ محمدفهمیده قاسم زاده جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: دونالد ترامپ برای استیضاح چه رای بیاورد و چه رای نیاورد اما این استیضاح برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

وی گفت: مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و مکمل آن نیز نماز جمعه پرصلابت مقام معظم رهبری بود و دشمن بیش از همیشه خار و ذلیل شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: دشمن با اینکه 7 تریلیون دلار در منطقه هزینه کرده بوده اما در حسرت پیروزی باقی مانده و با شکست‌های مختلفی روبرو شده و دست خالی برگشتند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و هم پیمانان دشمنان با ترور سردار شهید سلیمانی عقده گشایی کنند که تصور آن‌ها غلط بود چرا که نام شهید قاسم سلیمانی خطرناک تر از سردار حاج قاسم سلیمانی است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی یک حرکت ضد انسانیت و ضد قانونی بوده که در سراسر جهان محکوم شد، ادامه داد: در دوران دفاع مقدس شرق و غرب جنگ نابرابری علیه ما ایجاد کردند اما حماسه آفرینی‌های این ملت افتخارات بسیاری را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: جایگاه حفظ آثار و ارزش‌های انقلاب در خود این نام بامسما گنجانده شده و این تاریخ مجسم است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: 40 سال در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و در تمام صحنه‌ها جوانان این مرز و بوم حضور یافتند و حماسه‌های بی نظیری خلق کردند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات