۰۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۶۳۶۵۷۵

دوره­ های مهارت افزایی ترنم اندیشه برگزار می شود

دوره­ های مهارت افزایی ترنم اندیشه برگزار می شود
دوره­ های مهارت افزایی ترنم اندیشه از سوی اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه خواهران با همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره مطالعات سیاسی معاونت فرهنگی تبلیغی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، با همکاری مؤسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه خواهران، دوره های حضوری ترنم اندیشه با رویکرد اندیشه ورزی پیرامون مباحث انقلاب اسلامی ویژه خواهران طلبه برگزار می کند.

دوره‌های آموزشی مهارتی ترنم اندیشه با رویکرد روشی و نظری، به صورت ۱۵۶ ساعت (۷۸ جلسه) و هفت دوره حضوری در استان قم و به صورت مجازی و غیر حضوری در سایر استان ها برگزار خواهد شد که با جمع ساعت های کارگاه، ساعات دوره بیش از ۲۰۰ ساعت خواهد رسید.

دوره های حضوری در استان قم به صورت پنجشنبه ها ساعت ۸ تا۱۲ (۲ جلسه، ۴ ساعت) برگزار می­ گردد. برای هر ۴ ساعت آموزشی ۲ ساعت کارگاه و نیز ۲ ساعت مباحثه در نظر گرفته شده است که موظفی شرکت­کنندگان است.

به جهت بهره­ وری و کاربردی بودن دوره، متربیان هر دوره موظف به مباحثه و شرکت در کارگاه پژوهشگری و کنشگری اجتماعی سیاسی هستند و برای آنها روش­های تحقیق و مسائل پیرامون محور دوره تشریح خواهد شد تا در آن محور به فعالیت بپردازند و ارزیابی دوره را با موفقیت سپری کنند.

برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر به پایگاه مطالعات انقلاب اسلامی حوزه های علمیه خواهران مراجعه نمایید./1370/ج

ارسال نظرات