۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۳۶۶۲۶
نماینده ولی فقیه در استان همدان مطرح کرد؛

لوزم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در نهادهای اداری و دولتی

لوزم توجه به امر به معروف و نهی از منکر در نهادهای اداری و دولتی
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر امری باز دارنده است و باید این امر مهم به صورت هوشمندانه و دقیق در نهادهای اداری و دولتی به منصه ظهور برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان در گردهمایی شورای امر به معروف و نهی از منکر در فرمانداری همدان ضمن تاکید بر مساله امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی بیان داشت: ترک امر به معروف و نهی از منکر سبب افول و تباهی جامعه می شود.

وی با بیان اینکه مومنان بر یکدیگر ولایت دارند به ویژه کسانی که دارای شرایط این امر خطیر هستند، تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر از ویژگی های برجسته مومنان در قرآن کریم به شمار می رود.

امام جمعه همدان اظهار داشت: مومن کسی است که نسبت به برادر و خواهر دینی خود حس مسؤولیت داشته باشد و این همان معنای ولایت مومنان بر یکدیگر است.

وی افزود: مساله امر به معروف و نهی از منکر باید با جدیت تمام عملیاتی شود زیرا این امر الهی می تواند گره های بسیاری را از جامعه کنونی باز گشایی کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه نباید امر به معروف و نهی از منکر به روی زمین بماند اظهار داشت: تا کنون این مساله مهم دینی به روی زمین مانده بود و امروز وظیفه همه ما است که این مساله خطیر را احیا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: یکی از مسایل موجود در حال حاضر کنترل انتخابات است و این امر سرنوشت ساز باید به گونه ای برگزار شود که هیچ گونه شبهه و حق الناسی در آن نباشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در پایان کلام خود یادآور شد: امر به معروف و نهی از منکر امری باز دارنده است و باید این امر مهم به صورت هوشمندانه و دقیق در نهادهای اداری و دولتی به منصه ظهور برسد./979/  پ310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات