۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۶۶۳۷
سرپرست مدرسه علمیه محدثه بازفت:

شهادت سردار سلیمانی منشأ تحولی عظیم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی است

شهادت سردار سلیمانی منشأ تحولی عظیم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی است
خانم یوسفی، عصبانیت امروز دشمن را ناشی از پیروزی جبهه مقاومت دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی منشاء تحولی عظیم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، خانم زهرا یوسفی، سرپرست مدرسه علمیه محدثه (س) بازفت، صبح امروز در جمع طلاب این مدرسه، جانفشانی در راه ولایت، اخلاص و شجاعت را از مهمترین ویژگی‌های سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بیان کرد و افزود: به یقین تنها با داشتن دو سلاح اخلاص و شجاعت می‌توان در راه ولایت ثابت قدم ماند.

وی با بیان اینکه ممکن است افرادی اهل عمل خالص باشند، اما شجاعت ایستادگی در مقابل ستمگران و زورگویان را نداشته باشند، خاطرنشان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص و شجاعت را با هم در راه دفاع از دین به کار گرفت و همین امر سبب اثرگذار این شهید والامقام شد.

خانم یوسفی با تأکید بر اینکه شهادت فرمانده سپاه قدس منشاء تحولی عظیم در مسیر مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست خواهد بود، اظهار کرد: به یقین راه سردار سلیمانی با مجاهدت جوانان کشور‌های اسلامی تا دستیابی به پیروزی نهایی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی عصبانیت امروز دشمن را ناشی از پیروزی جبهه مقاومت دانست و ادامه داد: هجمه‌هایی که امروز از سوی دشمنان خارجی و داخلی به سمت سپاه پاسداران اقلاب اسلامی صورت می‌گیرد به خاطر ایستادگی و مقاومت این نهاد انقلابی است که باید قدردان زحمات پاسداران باشیم.

سرپرست مدرسه علمیه محدثه (س) بازفت با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده که یک نهاد مردمی، اعتدال گر و فرهنگی است، خاطرنشان کرد: امروز سپاه پاسداران در یک ساحت نظامی مقدس به مقابله با ظلم، بی عدالتی و تبعیض برخاسته و مأموریت استقرار عدالت در همه ابعاد را آغاز فعالیت خود در منطقه تعریف کرده که قطعا با هدایت‌های مدبرانه رهبر معظم انقلاب در این مسیر موفق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از دل ملت جوشیده و به همین خاطر مردم در کنار او خواهند ماند، افزود: حوزه‌های علمیه نیز همیشه در کنار سایر دستگاه‌های دینی حفاظت و صیانت از انقلاب را وظیفه ذاتی خود می‌دانند و تا آخرین قطره خون در میدان عمل حضور خواهند داشت.

خانم یوسفی، آگاهی بخشی به جامعه و بصیرت افزایی را مهمترین رسالت امروز حوزه‌های علمیه برشمرد و تصریح کرد: به یقین نقش حوزه‌های علمیه در ترویج سبک زندگی اسلامی، افزایش بینش و معرفت عمومی غیرقابل انکار است./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات