۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۶۳۶۶۴۸
امام جمعه الشتر:

آمریکا پدر تروریسم در منطقه است

آمریکا پدر تروریسم در منطقه است
امام جمعه الشتر از آمریکا را پدر تروریسم در دنیا دانست و گفت: آمریکا با اقدامات جنایتکارانه می خواهد یکه تاز منطقه شود و بداند انتقام سخت تا اخراج از منطقه ادامه دارد.

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، پیرامون سخنان رهبری در نماز جمعه تهران بیان داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی یک تحولی در منطقه ایحاد کرده است و تمام کسانی که در طرف جبهه مقاومت قرار دارند اعم از عراق، سوریه، لبنان، یمن و فلسطین پاسخ خون فرماده شهید را خواهند داد و از آمریکا انتقام می گیرند.

وی افزود: از این پس آمریکا روی خوش و روز خوش نخواهد دید و هر پایگاه نظامی برای آمریکا در منطقه به نقطه ضعف خودشان تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با بیان اینکه آمریکا وارد منطقه شده تا از ظرفیت مسلمانان علیه مسلمانان استفاده کند، اظهار داشت: آمریکا با شکل گیری داعش می خواهد در مقابل مسلمانان بایستد و خودش یکه تاز منطقه شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا مطرح کرده که در این مسیر هیچ قدرتی در مقابل قدرت من توانایی برخورد ندارد، خاطرنشان کرد: آمریکا با اقداماتی که علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داد و با ترور سردار سلیمانی خباثت خود را در منطقه به اثبات رسید.

رییس حوزه علمیه الشتر آمریکا را پدر تروریست در منطقه و دنیا خواند و بیان کرد: ملت ایران پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی مطالبه آنان انتقام سخت بود و فرزندان سپاهی انتقام سخت را به موقع نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: آمریکا ادعا می کرد که هیچ قدرتی نمی تواند با من در بیفتد و سیلی محکمی که از سوی سپاه پاسداران به آمریکا نواخته شد هیمنه پوشالی آمریکا را درهم شکست و حتی در مقابله هم نتوانست اقدامی انجام دهد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: انتقام سخت همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند اخراج آمریکا از منطقه است.

امام جمعه الشتر در پایان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب که باید قدرتمند شویم، گفت: در این راستا با استفاده از منابع انسانی امثال حاج قاسم سلیمانی ها، سردار حاجی زاده هایی که در نظام جمهوری اسلامی داریم باید شعار ما می توانیم را با وحدت و همدلی محقق سازیم و به فضل پروردگار انتقام سخت را نیز خواهیم گرفت./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات