۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۳۶۶۶۲
پیش از ظهر امروز؛

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بزاز برگزار شد

مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین بزاز برگزار شد
مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین بزاز، از روحانیون انقلابی اهواز برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین بزاز، از روحانیون انقلابی اهواز پیش از ظهر امروز برگزار شد.

این مراسم با حضور علمای بلاد و آیات موسوی جزایری و شفیعی، ساعت ۹.۳۰ امروز در دارالقرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی واقع در سه راه فرودگاه برگزار شد.

در این مراسم به ترتیب حجج اسلام جابریان، سعدی و حبیب پور به ذکر خاطراتی پرداختند.
 
حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه آشنایی به مرحوم حجت الاسلام بزاز به دوران جنگ باز می‌گردد، اظهار داشت: مرحوم بزاز رفتاری پدرانه با طلاب داشت، هرگز به تندی با کسی سخن نگفت و یک عالم انقلابی متشرع به تمام معنا بود.

حجت الاسلام جابریان با بیان اینکه مرحوم بزاز در ولایتمداری بی بدیل بود، خاطرنشان کرد: مرحوم بزاز تا آخرین لحظات زندگانی پایبند به ولایت بود وهرگز کوتاه نیازمند، وی الگوی مناسبی برای است.

همچنین حجت الاسلام سعدی از اساتید حوزه علمیه اهواز با اشاره به اینکه شاگرد مرحوم بزاز بود، عنوان داشت: مرحوم بزاز، انسانی قدرشناس بود که مجاهدت‌های بسیاری انجام داد و هیچگاه در مسیر علم آموزی از پای ننشست.

همچنین حجت الاسلام حبیب پور دیگر شاگرد مرحوم بزاز گفت: مردم داری، وقت شناسی، توجه به درس و علم آموزی، استفاده از هر فرصتی برای کسب علم حتی به هنگام راه رفتن از خصایص ماندگار مرحوم بزاز بود.

لازم به ذکر است، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالحسین بزاز، از علما و اساتید برتر حوزه علمیه اهواز بود که پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش برای تربیت طلاب انقلابی، سال ۱۳۹۶ در سن ۸۲ سالگی به دلیل کهولت سن درگذشت.

وی عالمی پر سابقه و از روحانیون رزمنده هشت سال دفاع مقدس و پدر شهید احمد بزاز بود که خدمات شایانی نسبت به حوزه‌های علمیه در مدت حیات خویش داشت./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات