۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۳۶۶۸۹
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

تربیت قاسم گونه فرزندان ایران زمین بهترین پاسداشت ایام الله است

تربیت قاسم گونه فرزندان ایران زمین بهترین پاسداشت ایام الله است
حجت الاسلام بهرام پور گفت: گفته‌های مادران ایران زمین که فرزندان مان را همچون قاسم سلیمانی تربیت خواهیم کرد، بهترین گواه بر پاسداشت ایام الله است.
حجت الاسلام مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی و بمباران پایگاه عین الاسد، عنوان داشت: تقابل رزمندگان با استکبار ادامه دارد و بسیار امیدوار هستیم که نتیجه چنین تقابلی خارج شدن آمریکا از منطقه باشد، چنین رویداد‌هایی همانطور که رهبرانقلاب گفتند از ایام الله بوده و باید پاس داشته شوند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی در خدمت نظام اسلامی، رهبرانقلاب و ملت ایران بود، اظهار داشت: ملت ایران در روز تشییع پیکر سردار سلیمانی، با حضور پررنگ شان، چنین روزی را پاس داشتند و گفته‌های مادران ایران زمین که فرزندان مان را همچون قاسم سلیمانی تربیت خواهیم کرد، بهترین گواه بر پاسداشت ایام الله است.

این مقام مسؤول عنوان داشت: چنین پیمانی از سوی مادران ایرانی با سردار سلیمانی که فرزندان شان را سربازانی برای حضرت، ولی عصر (عج)، رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی تربیت کنند، پاسداشتی است که امیدواریم روز به روز مستحکم‌تر شود.

حجت الاسلام بهرام پور ادامه داد: امیدواریم در نتیجه عهد مادران ایرانی با سردار سلیمانی شاهد باشیم که نسل آینده ایران اسلامی نسلی باتقوا، انقلابی، حاضر در صحنه، دشمن ستیز و تلاشگر برای تحقق ظهور دولت کریمه امام زمان (عج) باشد.

وی با بیان اینکه بیرون رفتن آمریکا از منطقه هدف غایی و نهایی برای انتقام خون شهید سلیمانی است، تأکید کرد: انتقام خون سردار سلیمانی را در آن می‌دانیم که آمریکا، استکبار و نوکرانش جرأت عرض اندام علیه بشریت را نداشته باشند و سینه‌ها مملو از محبت امام زمان (عج) برای ظهور و دشمنی با دشمنان شان باشد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات