۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۳۶۷۰۳

خادمیاران رضوی آذربایجان شرقی در سوگ حاج قاسم سلیمانی عزاداری کردند

خادمیاران رضوی آذربایجان شرقی در سوگ حاج قاسم سلیمانی عزاداری کردند
مراسم بزرگداشت خادم الرضا سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور خادمیاران و خانواده های شهدای مدافع حرم در مسجد بلال تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دفتر آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی، مراسم بزرگداشت خادم الرضا سپهبد شهید قاسم سلیمانی با حضور خادمیاران و خانواده های شهدای مدافع حرم در مسجد بلال تبریز برگزار شد.

در این مراسم سردار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) سوریه با ذکر خاطراتی از فرمانده شهید نیروی قدس سپاه گفت: حاج قاسم در یکی از سخنرانی‌های خود در دمشق با صراحت روی این مطلب تاکید کرد که حفاظت از حرم‌های حضرت زینب(ع) و حضرت رقیه(ع)، به مثابه حفاظت از حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در مشهد است.

وی افزود: حضور نیروهای مستشاری ایران و سایر رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه و شهادت بهترین فرزندان این جبهه، صرفا برای حمایت از یک دولت یا رویارویی با یک گروه تروریستی نبود، جبهه مقاومت دفاع از حرم و حریم اهل بیت علیهم السلام با فرماندهی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را سرلوحه کار خود می‌داند و تا اشغال تروریست‌های آمریکایی از منطقه و دفع ریشه سرطانی رژیم صهیونیستی، راحت نخواهد نشست.

سردار نوعی اقدم همچنین با اشاره به انس و الفت سردار شهید سلیمانی با فرزندان شهدا و بخصوص فرزندان شهدای مدافع حرم گفت: دفتر کار سردار شهید پر از تصاویر شهدا بود و این تصاویر هر روز بوسه گاه لب‌های سیدالشهدای جبهه مقاومت بودند.

محمد یوسف شاکری مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز در این مراسم در سخنانی کوتاه گفت: ما علاوه بر سوگ یک قهرمان ملی و بین المللی، داغدار از دست دادن یک خادم صادق امام رضا(ع) نیز هستیم که راه و مرام خادمی را نه با حرف، بلکه در عمل به ما نشان داد.

وی افزود: با روح بلند شهید سلیمانی پیمان می بندیم که زیر پرچم خادمی امام رضا(ع) راه و مرام او را زنده نگه داریم.

در پایان این مراسم، خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و خادمیاری از سفره متبرک رضوی متنعم شدند./1350/د102/ب1

ارسال نظرات