۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵
کد خبر: ۶۳۶۸۰۵
مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی:

حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک مدیر جهادی بود

حاج قاسم سلیمانی نمونه بارز یک مدیر جهادی بود
سردار ایرانمنش با اشاره شاخصه ها و ویژگی های حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد که ایشان نمونه بارز یک مدیر جهادی کامل بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار حاج مهدی ایرانمنش مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه که در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) برگزار شد، بیان داشت: او یک انسان کامل بود، یک انسانی که با طی کردن همه مدارج کمال به عرفان حقیقی رسیده بود.

وی با تأکید بر این که خیلی از ما ایشان را تنها به عنوان یک فرمانده نظامی می‌ شناختیم، گفت: او با طی کردن مراحل سیر و سلوک به درجات عالیه ای رسیده بود و حتی در امور اجتماعی و عام المنفعه نیز پیش قدم بود.

سردار ایرانمنش برکات شهادت ایشان را همچون زمان حضور این شهید والامقام توصیف و تصریح کرد: در نیروی قدس کارهای ایشان مثال زدنی بود و بسیاری از کارهای ایشان به تعبیر رهبر معظم انقلاب ناشناخته مانده و خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: شک نکنید در آینده نزدیک به برکت خون حاج قاسم سلیمانی حزب الله لبنان، جهاد اسلامی و حماس فلسطین و دفاع وطنی سوریه و زیبنیون پاکستان و فاطمیون افغانستان به پا می‌ خیزند و نقشه دشمنان را در جهان نقش بر آب کرده و طومار آمریکا را در سراسر جهان بر هم می‌ پیچینند.

مسؤول دفتر شهید سلیمانی عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس که فعالیت های این فرمانده بزرگ برهیچکس پوشیده نیست اما پس از دوران جنگ که یگان ها به شهرهای خود برگشتند، قرارگاه ثارالله در استان کرمان مستقر شد و ایشان مأمور شد که با شرارت ها و ایجاد ناامنی های اطراف مرزهای شرق کشور مقابله کند و اقدامات و تدابیر خیلی مؤثری در این عرصه انجام داد و با تدابیر ایشان امنیت در شرق کشور برقرار شد.

وی با بیان این که در نیروی قدس سپاه پاسداران به عنوان یک مدیر جهادی کار می‌ کرد، گفت: هر موقع دستوری می‌ داد تا پای اجرا و انجام آن پیگیری می‌ کرد و همین ایستادگی ها بود که توانست با همراهی سربازان و پاسداران بر داعش غلبه پیدا کند.

سردار ایرانمنش افزود: احترام خاصی برای روحانیت و علما قائل بود و به فرزندان خود توصیه می‌ کردند که احترام ویژه ای برای علما داشته باشند و همیشه به یاد فرزندان شهدا بود و از تواضع و فروتنی خاصی برخوردار بود./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
تروریست های عالم بدانید که اگر شما راه تروریستی را ادامه دهید مواجه با ده ها میلیون تشییع کننده در ایران و عراق و مواجه با موشک های آسمانی و الهی ایران در همه پایگاه های خود در منطقه خواهید شد.
1
0
رضـا
Iran, Islamic Republic of
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۰
شهید سلیمانی ، پیروز دو جبهه یعنی جبهۀ جهاد اصغر و از آن مهم تر جهاد اکبر بود. ایشان در عین سادگی و بی آلایشی ، سالها در آرزوی وصال حق ، شهادت و پیوستن به همرزمان شهیدش را انتظار می کشید .
اجتماع اوصاف کمالیه در وجود ایشان باعث شد که با شنیدن خبر شهادتشان ، دل تک تک انسانهای آزادۀ دنیا به درد آید و بی قراری کند .
1
0