۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۶۳۶۸۰۶
مادر شهید شهروز مظفری نیا:

مدت ها فرزندم شیمیایی شده بود ولی هرگز چیزی نگفت

مدت ها فرزندم شیمیایی شده بود ولی هرگز چیزی نگفت
مادر شهید شهروز مظفری نیا با اشاره به این که فرزند شهیدش هرگز در راه جهاد احساس خستگی و اعتراض نکرد، گفت: او مدت ها شیمیایی شده بود ولی هرگز چیزی نگفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مادر شهید «شهروز مظفری نیا» پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه که در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) برگزار شد، ضمن ابلاغ سلام گرم خود به محضر رهبر معظم انقلاب به بیان خصوصیات فرزند شهید خود پرداخت.

وی در ادامه عنوان کرد: فرزند من خیلی با احترام بود و نسبت به خانواده خود محبت زیادی داشت و همیشه می‌ گفت انسان باید در زندگی گذشت داشته باشد و با کینه و بد دلی کسی به جایی نمی رسد.

مادر شهید «شهروز مظفری نیا» با اشاره به این که شهید مظفری نیا هرگز احساس خستگی نمی کرد، گفت: او در مسیر جهاد و شهادت نه خواب داشت و نه خوراک و هرگز احساس خستگی نمی کرد و وقتی هم به او می‌ گفتیم که کمی بیشتر استراحت کن! می‌ گفت من احساس خستگی ندارم.

وی بیان داشت: هیچ وقت درد و رنج روحی و جسمی خود را برای من نمی گفت حتی خبر نداشتیم که شیمیایی هم شده است و برای همین مسأله مراجعات به مراکز درمانی داشت.

این مادر شهید برجسته سپاه قدس در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: از کودکی اهل دین و ایمان بود، نماز خود را اول وقت می‌ خواند و هرگز روزه هایش در ماه مبارک رمضان را ترک نمی کرد./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات