۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۶۳۶۸۱۰
با حضور ۱۱۰۰ مبلغ فاطمی برگزار شد؛

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی| تجلیل از خانواده شهید سلیمانی و ابومهدی

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی| تجلیل از خانواده شهید سلیمانی و ابومهدی
همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی با سخنرانی حضرت آیت الله سبحانی و همراه با تجلیل از خانواده شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهروز مظفری نیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ «سوگواره یاس نبوی» ویژه مبلغان فاطمی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیش از ظهر امروز در سالن همایش های امام زاده سید علی(ع) برگزار شد.

حضرت آیت الله سبحانی که به عنوان سخنران ویژه در این همایش حضور داشت با اشاره به جایگاه ویژه حضرت زهرا(س) در میان اهل بیت(ع) تأکید کرد که ایشان در مقام عمل توانست تشیع را تثبیت کند.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان ساخت: آیه تطهیر نیز بهترین نشانه بر عصمت حضرت فاطمه(س) است که منظور از آن تطهیر ظاهری نیست؛ در این آیه پنج نفر اهل کساء را به عنوان انسان های معصوم و طاهر معرفی می‌ کند و حضرت زهرا(س) نیز در آنجا جزو اهل عصمت و طهارت است.

حجت الاسلام هادی شفیع زاده معاون اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 1100 مبلغ در ایام فاطمیه دوم از سوی سازمان اوقاف به بقاع متبرکه خبرداد و گفت: ما به دنبال احیای موقوفات فاطمی هستیم.

مادر شهید «شهروز مظفری نیا» نیز در این جلسه با اشاره به این که فرزند شهیدش هرگز در راه جهاد احساس خستگی و اعتراض نبود، گفت: او مدت ها شیمیایی شده بود ولی هرگز چیزی نگفت.

سردار مهدی ایرانمنش مسؤول دفتر شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره شاخصه ها و ویژگی های حاج قاسم سلیمانی تأکید کرد که ایشان نمونه بارز یک مدیر جهادی کامل بود.

لازم به توضیح است که خانواده شهیدان والامقام سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همچنین شهروز مظفری نیا به عنوان میهمانان ویژه در این همایش حضور داشتند و با حضور حضرت آیت الله سبحانی مورد تجلیل و تکریم قرار گرفتند.

در بخش پایانی همایش نیز جمعی از مبلغان فعال در عرصه احیای موقوفات نیز تجلیل شده و جوایز خود را از دست حضرت آیت الله سبحانی دریافت کردند.

ارسال نظرات