۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۶۳۶۸۱۲
امام جمعه ساری مطرح کرد؛

یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است| ایستادگی و مقاومت، راه شکست دشمن

یوم‌الله سقوط فرعونیان زمان نزدیک است| ایستادگی و مقاومت، راه شکست دشمن
امام جمعه ساری ایستادگی و مقاومت را تنها راه شکست دشمن دانست و گفت: ما به دشمنان می‌گوییم، ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان نزدیک خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، تقوا را بهترین لباس برای پوشاندن زشتی‌ها دانست و گفت: هیچ زیبایی مانند تقوا نیست و سوم اینکه انسان را از زشتی و سختی باز می‌دارد.
 
امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: شرافت و عزتی که در پرتو اطاعت خدا به دست می‌آید حقیقی است و راه‌های دیگر پوشالی و سراب است.

وی به سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در فاطمیه دوم اشاره کرد و با بیان این که ایشان بانوی برجسته اسلام و پرورشگاه زبدگان اولاد امت هستند، ادامه داد: ائمه اطهار(ع) در دامن این مادر پرورش یافتند مردم محب اهل بیت(ع) در فاطمیه اول تا سوم، مجالسی داشتند و در راستای عزاداری فاطمی شعائر مکتب فاطمی را ترویج کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن حماسه ششم بهمن آمل اشاره کرد و گفت: همایش ششم بهمن شهرستان آمل بسیار باشکوه بوده و برای همه ملت ایران است و بیانگر این است که چگونه از آرمانشان در مقابل فتنه‌ها حمایت کردند و تجلیلی که مردم در بحث تشییع پیکر پاک شهیدان داشتند.

وی همچنین به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در موشک باران پایگاه تروریست های آمریکایی اشاره کرد و گفت: در هم کوبیده شدن پایگاه هوایی عین الاسد منجر به خلق یوم الله شد، ملت ایران مکرر یوم الله خلق می‌کنند که نشان‌دهنده ظرفیت بالا و برجستگی والای مردم ولایی ایران اسلامی است.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: مکتب فاطمه الزهرا(س) مکتب مقاومت است، انقلاب اسلامی همچون پدیده زنده همواره در حال تصحیح خطا‌های خویش است و به نقد‌ها عکس‌العمل مثبت نشان می‌دهد، ویژگی انقلاب این است که عقب‌نشینی نمی کند و از ارزش‌ها فاصله نمی‌گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که ایستادگی و مقاومت ادامه مکتب انبیاء و اولیای الهی است، تصریح کرد: مقاومت نیاز به قوت دارد، علت عصبانیت آمریکا از ملت ایران ناشی از ایستادگی یک نظام مستقل از یک قلدر سر گردنه است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به سخنان اخیر مقام رهبری، گفت: تنها راه برای ملت بزرگ ایران قوی شدن در همه حوزه‌ها است، که همین هزینه‌ها تبدیل به قدرت می‌شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با بیان این که امروز شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناکتر است، تصریح کرد: ما به دشمن می‌گوییم ایران قوی است و یوم‌الله سقوط شما فرعونیان زمان هم نزدیک خواهد بود./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات