۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۶۸۶۹
با حضور آیت الله شاهچراغی؛

ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در گرمسار برگزار شد

ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در گرمسار برگزار شد
ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان با حضور آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در این استان به میزبانی شهرستان گرمسار برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرمسار، ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در طول سالجاری و سومین نشست امامان جمعه شهر‌های مختلف این استان در شش ماهه دوم سال ۹۸ شب گذشته به همت دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان سمنان و میزبانی امام جمعه شهرستان گرمسار و با حضور حجت الاسلام مهدی اصلانی معاون آموزش و تأمین محتوا شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان در این نشست با گرامیداشت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و یاد و خاطره شهدای والامقام مقاومت به ویژه سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در گرمسار با موضوع آشنایی بیشتر با جریان شناسی سیاسی و روش‌ها و لازمه‌های تحلیل سیاسی برگزار می شود.

محمد رضا پیرچه خاطرنشان کرد: موضوع گردهمایی‌های ائمه جمعه استان سمنان حول محور دغدغه‌ها و فرمایشات رهبرمعظم انقلاب، سیاست‌های شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و شرایط روز کشور و استان و مصالح جامعه اسلامی تدوین و برنامه ریزی می شود.

ششمین گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در گرمسار برگزار شد
وی اضافه کرد: پنج گردهمایی برنامه محور ائمه جمعه محترم استان برای شش ماهه دوم سال ۹۸ برنامه ریزی شده بود که دو نشست قبلی در شاهرود و مهدیشهر برگزار شد و امروز شاهد سومین گردهمایی به میزبانی گرمسار هستیم، دو نشست دیگر نیز ۱۷ بهمن ماه در آرادان و ۱۵ اسفندماه در دامغان با موضوعات اعلام شده و میهمانان و مسؤولان مرتبط با موضوع جلسات، تا پایان سال برگزار می‌شود.

مسؤول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان سمنان یادآور شد: ستاد نماز جمعه شهر میامی در ۱۰ بهمن ماه و ستاد نماز جمعه شهر بسطام در ۲۲ اسفندماه سالجاری نیز میزبان دو نشست باقی مانده از چهار نشست پیش بینی شده برای مسؤولان و اعضای مؤثر ستاد‌های نماز جمعه شهر‌های استان سمنان خواهند بود./۹۷۷/پ310/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات