۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۳۶۸۷۶
حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی:

اتحاد جوامع اسلامی تنها راه مقابله با سلطه گری آمریکا در منطقه است

اتحاد جوامع اسلامی تنها راه مقابله با سلطه گری آمریکا در منطقه است
استاد حوزه علمیه اتحاد جوامع اسلامی را تنها راه مقابله با سلطه گری آمریکا در منطقه دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی عامل رویش وحدت در کشورهای منطقه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی استاد حوزه علمیه، شب گذشته به مناسبت ایام فاطمیه در مسجد جامع غدیرخم به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مجالس اهل بیت(ع) باید رونق داشته باشد و این یک تکلیف الهی است.

وی افزود: همین مجالس اهل بیت(ع) است که امثال سردار سلیمانی ها را تربیت می کند و تحویل جامعه می دهد بنابراین باید تلاش شود به محتوا و عظمت این مجالس افزوده شود.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی بیان داشت: مرحوم آیت الله خوانساری از استوانه های حوزه علمیه قم بودند ایشان احترام و توجه خاصی به مجالس اهل بیت(ع) داشتند و خالصانه بدون توجه به اینکه سخنران و مداح مجلس کیست در مجالس ائمه اطهار(ع) حاضر می شدند.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه اهل بیت(ع) دارای ولایت الهی هستند، اظهار داشت: خداوند ائمه اطهار(ع) را انتخاب کرد تا مردم با تبعیت آن بزرگان در مسیر حق گام برداشته و رستگار شوند.

وی با اشاره به اینکه ائمه اطهار(ع) در هیچ شرایطی شیعیان را فراموش نمی کنند، ابراز کرد: روایت است اگر عنایت و توجه حجت الهی بر شیعیان نباشد دشمن به طور قطع بر آنان غالب شده و نابود خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی با تاکید بر اینکه حق همیشه پیروز است، عنوان داشت: شیعیان موظف هستند حافظ دین باشند و این امر محقق نمی شود مگر اینکه در مسیر اهل بیت(ع) باشند؛ دین باید در عینیت جامعه اسلامی تجلی یابد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: آماده سازی زمینه ظهور از وظایف مهمی است که باید همگان به آن توجه کنند؛ وظیفه امروز منتظران ظهور تقویت مساله مهدویت در جامعه است.

وی با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی عامل رویش وحدت در کشورهای منطقه شد، اظهار داشت: پیش از شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مردم عراق دچار اختلاف و تشتت شده بودند اما با شهادت این بزرگ عراقی ها دیدند که مسبب اصلی مشکلات منطقه و کشور عراق آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام والمسلمین مجدهاشمی به راهپیمایی مردم عراق در جمعه استقلال و حاکمیت عراق اشاره کرد و ادامه داد: راهپیمایی دیروز مردم عراق یک اتفاق بی نظیر بود که از همه گروه ها در این راهپیمایی شرکت کرده بودند و این ثمره خون شهید سلیمانی است.

استاد حوزه علمیه انقلاب اسلامی را رسوا کننده چهره حقیقی سلطه گران و مستکبران جهانی دانست و ادامه داد: تنها راه مقابله با مستکبران و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار اتحاد جوامع اسلامی است؛ بزرگ ترین اثر انقلاب آماده سازی زمینه فرج است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات