۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۶۳۶۹۱۲
حجت الاسلام خسروی خبر داد؛

اعزام یک هزار مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر

اعزام یک هزار مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی همزمان با دهه فجر
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: همزمان با ایام دهه فجر یک هزار نفر از مبلغان و طلاب به شهرها، روستاها و مناطق مرزی و عشایری خراسان جنوبی اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: کارگروه حوزه و روحانیت هر ساله در ایام دهه فجر برنامه‌های خاصی دارد.

وی گفت: دهه فجر آغازی برای چله دوم انقلاب است و باید برای آن برنامه‌های ویژه‌ای داشت و برای معرفی شخصیت‌ها و ویژگی‌‌های سردار سلیمانی کار خاص انجام شود.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی افزود: دهه فجر امسال با ایام شهادت حضرت زهرا(س) تقارن پیدا کرده و در آستانه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و باید تلاش کنیم زمینه حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات پیش رو را فراهم کرد.

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه طلاب و روحانیون در طول چهل سال از انقلاب اسلامی همواره در تمام صحنه‌ها فعال بودند، تصریح کرد: برنامه‌هایی برای طلاب و خانواده، ویژه مبلغین و برای مخاطبان عمومی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برگزاری 15 محفل انس با قرآن در مدارس علمیه شیعه و اهل سنت، برگزاری کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی، همایش پیاده روی خانوادگی طلاب و روحانیون، دیدار با خانواده شهدا، دیدار طلاب و اساتید مدارس با ائمه جمعه استان، برگزاری 20 مسابقه کتابخوانی، 27 جلسه بصیرتی در مدارس، اردوی امور طرح میثاق با حضور 130 نفر از جمله برنامه‌های دهه فجر در استان است.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همزمان با ایام دهه فجر یک هزار نفر از مُبلغان و طلاب به شهرها، روستاها و مناطق مرزی و عشایری خراسان جنوبی اعزام می‌شوند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات