۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۳۶۹۳۴
از سوی بنیاد نهضت؛

فراخوان روایت رستاخیز اعلام شد

فراخوان روایت رستاخیز اعلام شد
بنیاد نهضت، با انتشار فراخوانی درصدد جمع‌آوری مجموعه‌ای از روایت‌های مردمی از روزهای تشییع و خاک‌سپاری سردار شهید، حاج قاسم سلیمانی و همراهانش برآمده است.

به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، فراخوان روایت رستاخیز از سوی بنیاد نهضتِ سازمان تبلیغات اسلامی در زمینه جمع‌آوری روایت‌های مردمی از تشییع، خاک‌سپاری و دیگر برنامه‌های برگزار شده برای شهادت سردار شهید، سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی، سردار شهید ابومهدی المهندس و یاران شهیدشان اعلام شد.

براساس این گزارش، ثبت این تجربه تاریخی از اهداف فراخوان شمرده شده و آنچه در این فراخوان مدّنظر است، تجربه، مشاهده و احساس برآمده از حضور در تشییع باشکوه سرداران شهید، برنامه‌های مرتبط با آن و حال‌وهوای شهر یا روستا و محله‌های مختلف است که مجموعۀ روایت‌های برگزیده، در قالب کتاب منتشر خواهد شد.

علاقه مندان به شرکت در این فراخوان، باید روایت خود را حداقل در ۱۰۰۰ و حداکثر در ۴۰۰۰ کلمه نوشته و در یک فایل وُرد (word) به‌همراه نام و شماره‌تلفن خود، تا تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ به نشانیِ @revayat_rastakhiz در پیام‌رسان‌های «ایتا»، «بله»، «سروش» و «تلگرام»، یا به رایانامۀ revayat.rastakhiz@gmail.com ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای اطلاع از اخبار و جزئیات تکمیلی، می‌توانند شبکه‌های اجتماعی این فراخوان را با نشانی revayat_rastakhiz در اینستاگرام و نشانی revayatrastkhiz در توییتر دنبال کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات