۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۶۳۶۹۴۹
حجت الاسلام عباس زاده خبر داد؛

برگزاری سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه

برگزاری سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه دوم در بقاع متبرکه
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری برنامه یاس نبوی در بقاع متبرکه خبر داد و گفت: در اجرای این طرح ۴۰ مبلغ غیربومی در کنار مبلغان بومی فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، بعداز ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در دفتر وی برگزار شد، از برگزاری برنامه سوگواره یاس نبوی در فاطمیه دوم به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: این طرح معنوی در بقاع متبرکه، امامزادگان و نقاط محروم استان لرستان برگزار می شود.

وی بیان کرد: ویژه برنامه های سوگواره یاس نبوی در ۶۰ بقعه متبرکه و روستاهای محروم استان برگزار می شود.

حجت الاسلام عباس زاده با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان بومی در ایام فاطمیه و حضور در بقاع متبرکه خاطرنشان کرد: در ایام فاطمه دوم افزون بر بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی، از مبلغان غیربومی نیز دعوت شده است.

وی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح سوگواره یاس نبوی در ایام فاطمیه دوم، ۴۰ مبلغ از طرف دفتر اعزام مبلغ سازمان اوقاف به لرستان اعزام شده است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان بیان کرد: مبلغان اعزامی در کنار مبلغان بومی استان در امامزادگان و روستاهای محروم برنامه های سوگواره یاس نبوی را اجرا خواهند کرد.

وی در ادامه سخنرانی، عزاداری، برگزاری گفتمان دینی، تبیین سبک زندگی فاطمی، ترویج فرهنگ وقف، روضه خوانی و اجرای دیگر برنامه های فرهنگی را ازجمله برنامه های مبلغان اعزامی عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده از برگزاری ویژه برنامه های یاس نبوی ویژه بانوان خبر داد و افزود: این برنامه نیز عصر روز شهادت حضرت فاطمه(س) در بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.

وی مهم ترین هدف اعزام مبلغان را نهادینه سازی سبک زندگی فاطمی و تبیین و ترویج ارزش های دینی و معنوی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه عنوان کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات