۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۶۳۶۹۵۴
باهنر:

آمریکا از منطقه نرود مجبور به خروج خواهد شد|انتقاد از حجم ثبت نام‌های مجلس

آمریکا از منطقه نرود مجبور به خروج خواهد شد|انتقاد از حجم ثبت نام‌های مجلس
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با انتقاد از حجم وسیع ثبت نام‌ها برای حضور در مجلس، گفت: ثبت نام ۱۶ هزار نفر برای حضور انتخابات کشور کار را برای شورای نگهبان سخت کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز شنبه پنجم بهمن ماه سال ۹۸ در نشست ماهانه دفتر جامعه اسلامی مهندسین (جام)، اظهار داشت: فرا رسیدن ایام فاطمیه را تسلیت می‌گویم و امیدوار هستیم در قیامت؛ اهل بیت علیهم السلام همه ما را شفاعت کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: جلسه امروز آخرین جلسه پیش از انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

باهنر تاکید کرد: باید تلاش کنیم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم با مشارکت حداکثری حضور پیدا کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با تسلیت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی به آرزوی خود که شهادت بود رسید. ایشان با دستور بزرگترین دشمن اسلام و انقلاب به شهادت رسید.

باهنر یادآور شد: ترامپ فکر می‌کرد با حذف حاج قاسم سلیمانی در منطقه موج شادی ایجاد می‌شود، اما شاهد بودیم که منطقه در برابر این اتفاق قیام کرد. در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی تمام ایران حضور پیدا کرد و تنها در کرمان صدهزار خودرو سواری برای مراسم تدفین ایشان وارد شهر شدند.

وی تاکید کرد: حداقل هزینه برای آمریکا خروج سریع از منطقه است. اگر آمریکا از خاورمیانه خارج نشود، حتما با ضرر جانی از این منطقه خارج خواهد شد.

باهنر با تمجید از شخصیت حاج قاسم سلیمانی، ابراز داشت: حاج قاسم سلیمانی شخصیت بزرگی داشت و جایگاه خود را با تلاش به دست آورد. ایشان در دیپلماسی و مردمی بودن عالی عمل می‌کرد.

وی تصریح کرد: بدون شک دیپلماسی منطقه در دستان حاج قاسم سلیمانی بود. هرچند که به تعبیر رهبر انقلاب؛ حاج قاسم سلیمانی جایگاه رفیع خود را از اخلاص خود به دست آورده بود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با ارائه پیشنهادی گفت: حاج قاسم سلیمانی یک مکتب بود و باید برای اندیشه‌ها و منش رفتاری ایشان، یک ستاد تشکیل شود تا تفکر و راه ایشان برای نسل کنونی و فردای این جامعه تبیین شود.

وی ابراز داشت: در ایام تشییع پیکر حاج قاسم سلیمانی متاسفانه حادثه تلخی در کرمان رخ داد که کمی بی‌تدبیری در آن موثر بود.

باهنر ابراز داشت: در حادثه تأسف بار سقوط هواپیمای اوکراینی، کشور ما داغدار شد. بدون شک ابعاد مختلف این حادثه پس از بررسی‌ها مشخص خواهد شد. هرچند سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه تهران نقشه راه را برای همه ما مشخص کرد.

وی با انتقاد از جریان نفاق در منطقه خاورمیانه، اظهار داشت: برخی تلاش کردند رابطه ایران و عراق را خراب کنند، اما شاهد بودیم که مردم عراق در برابر این حرکت هوشمندانه عمل کرده و با حضور خود پاسخ این جریان را دادند.

وی با انتقاد از حجم وسیع ثبت نام‌ها برای حضور در مجلس، بیان داشت: ثبت نام ۱۶ هزار نفر برای حضور انتخابات کشور کار را برای شورای نگهبان سخت کرد. اما امروز شاهد هستیم که برخی از افراد صلاحیت حضور در انتخابات را پیدا نکرده‌اند.

باهنر در پایان بیان داشت: متاسفانه در کشور ما کادرسازی نشده است. بنده معتقدم کسانی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور پیدا می‌کنند، باید در قامت یک فرمانده قوی باشند؛ تا در پارلمان به طور موثر عمل کنند. /۸۵۶/

ارسال نظرات