۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۳۶۹۹۶
رییس دفتر مقام معظم رهبری:

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی انقلاب را بیمه کرد

تشییع پیکر سپهبد سلیمانی انقلاب را بیمه کرد
رییس دفتر مقام معظم رهبری، اخلاص را از جمله مهم‌ترین ویژگی های سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی هر قدمی که بر می‌داشت تنها برای رضای خداوند متعال بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رییس دفتر مقام معظم رهبری شب گذشته در مراسم گرامیداشت حماسه ششم بهمن که در مصلی قدس آمل برگزا شد، با اشاره به جایگاه مهم مازندران و طبرستان در طول تاریخ گفت: رژیم سفاک پهلوی در گذشته با تقویت مظاهر فساد سعی داشت اعتقادات و علاقه دینی مردم این منطقه را نابود کند.
 
وی با بیان این که دشمنان حتی با روضه خوانی امام حسین (ع) نیز مبارزه می‌کردند، افزود: اما مردم مازندران در طول تاریخ نشان دادند با مادران و پدرانی پاک می‌توان این شرایط را تغییر داد.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود به شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کرد و با بیان این که انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا حفظ شده و پیش رونده است، گفت: خون پاک شهدایی همچون سپهبد شهید سلیمانی موجب تقویت انقلاب شده است.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که امروز ایران اسلامی کشوری مقتدر است و زیر بار زیاده خواهی‌های استکبار جهانی نخواهد رفت، افزود: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت مجاهدانی همچون سپهبد شهید سلیمانی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی ادامه داد: اگر امروز نفس می‌کشیم و عزت داریم و فرمانده سپاه کشور می‌گوید اگر آمریکا جسارتی کند، آنجایی را که بیشتر دوست دارد درهم خواهیم کوبید، به برکت خون شهیدان است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیلی موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه تروریست‌های آمریکایی اشاره کرد و گفت: این اقتدار و عظمت نیرو‌های مسلح کشورمان به برکت خون پاک شهدا است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با بیان این که سپهبد سلیمانی همیشه آرزوی شهادت داشت، تصریح کرد: وقتی رییس جمهور کشور مستکبر و جنایت کار آمریکا دستور شهادت سپهبد سلیمانی را صادر می‌کند به دلیل ویژگی‌ها و خصوصیات این شهید عزیز است.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری، اخلاص را از جمله مهم‌ترین ویژگی های سپهبد شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی هر قدمی که بر می‌داشت تنها برای رضای خداوند متعال بود.
 
وی با بیان این که سپهید شهید سلیمانی در کنار نظامی بودن یک دیپلمات برجسته نیز بود، بیان داشت: این سردار رشید اسلام تحلیل دقیقی از وضعیت و شرایط منطقه داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی با اشاره به این که به دلیل اشراف و احاطه سپهبد شهید سلیمانی نسبت به مسائل جهانی، نام و شجاعت ایشان دشمن را به لرزه می‌انداخت، خاطرنشان کرد: این سردار رشید اسلام از مرگ هیچ هراسی نداشت.
 
رییس دفتر مقام معظم رهبری با بیان این که تشییع پیکر سپهبد سلیمانی و همرزمان شهیدش موجب بیمه شدن انقلاب شد، تصریح کرد: نام این شهید عزیز برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به حضور میلیونی و گسترده مردم در راهپیمایی اربعین حسینی اشاره کرد و با بیان این که آتش عشق و محبت به امام حسین (ع) هیچ گاه خاموش نخواهد شد، افزود: حضور بیش از ۲۰ میلیون نفر در مراسم اربعین نشان از عشق به امام حسین (ع) است.
 
حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه ششم بهمن آمل اشاره کرد و با بیان این که امام راحل تکریم ویژه‌ای نسبت به شهر آمل داشتند، گفت: حماسه مردم این شهر نقشه‌های دشمنان را خنثی شد./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات