۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۳۷۰۴۲
آیت الله نوری همدانی با قدردانی از رویکرد ضد فساد دستگاه قضا:

بدون تعارف و محکم با فساد مبارزه کنید | جلوی زمینه‌های فساد گرفته شود

بدون تعارف و محکم با فساد مبارزه کنید | جلوی زمینه‌های فساد گرفته شود
حضرت آیت الله نوری همدانی از اهتمام جدی آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی و بر لزوم تداوم مبارزه قاطعانه با فساد تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار رییس سازمان بازرسی کل کشور با تسلیت ایام فاطمیه گفت: بازرسی در نظام اسلامی کاری مهم و حساس است و افرادی باید متصدی این کار شوند که محکم و مقاوم به پیش بروند که الحمدلله محقق شده است.

وی افزود: امیرمؤمنان در نامه 53 نهج البلاغه به مالک اشتر نظام نامه ای جامع و کامل ارائه دادند که تا کنون مانند آن نوشته نشده است، حضرت می فرماید کسانی باید برای خدمت انتخاب شوند که کاردان و متعهد باشند و بتوانند کار انجام دهند.

این مرجع تقلید با تأکید بر مقابله جدی با فساد در زمینه های گوناگون به ویژه فساد اقتصادی اظهار داشت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که اصلا زمینه به وجود آمدن فساد از بین برود اما اگر هم فساد به وجود آمد باید به سرعت و جدیت و بدون تعارف مقابله شود.

وی ادامه داد: امیرمؤمنان می فرماید یک مسؤول نباید به عمل خود به عنوان یک طعمه و وسیله امرار معاش نگاه کند بلکه باید بداند که امانت است و اگر کوتاهی کند مسؤول خواهد بود.

حضرت آیت الله نوری همدانی با اشاره به مشکلات جامعه به ویژه در زمینه معیشتی و اقتصادی ابراز داشت: مسؤولان باید اهتمام جدی برای از بین بردن مشکلات مردم داشته باشند.

وی با تأکید بر پرهیز گروه ها و رسانه ها از نزاع های جناحی عنوان کرد: مردم نیازمند آرامش هستند و کسانی نباید با این اختلافات آرامش مردم را بر هم بریزند.

این مرجع تقلید در پایان از خدمات و اهتمام جدی آیت الله رئیسی برای مبارزه با فساد و احقاق حقوق مردم قدردانی و خاطرنشان کرد: امروز نظام اسلامی به افرادی آگاه و دلسوز نیاز دارد که در خدمت انقلاب باشند.

محمد قمین
ارسال نظرات