۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۶۳۷۰۷۱
حجت الاسلام قربانی:

برنامه‌های دهه فجر رویکرد مردمی داشته باشد

برنامه‌های دهه فجر رویکرد مردمی داشته باشد
حجت الاسلام قربانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی، گفت: برنامه‌های دهه فجر رویکرد جذابیت سازی و مردمی داشته باشد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام علیرضا قربانی، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان با انتقاد از عدم حضور برخی اعضا در جلسات اظهار داشت: متأسفانه گزارش‌های اعضا طبق آنچه که مرکز خواهان است، پیش نمی‌روند و تنها به حضور در جلسه و امضا کفایت می‌کنند، قطعا با چنین اقداماتی نمی‌توان گام‌هایی برداشت.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه گزارش‌های کارگروه‌ها باید رصد و منظم ارائه شود، افزود: شورای هماهنگی استان یکی از مجاری رصدکننده کارگروه‌های ۲۱ گانه استانی است و در این باره خواهان گزارش‌های منظم کارگروه‌ها است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه وظیفه و حکم عملکرد هر کارگروه استانی به همگان رسیده است، خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها در شهرستان‌ها فعال شوند تا شاهد برنامه‌های انقلابی تأثیرگذار باشیم و برنامه‌های دهه فجر سال جاری باید مبتنی بر بروز و نمود دستاورد‌های نظام اسلامی باشد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به تلاش دشمنان برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی بیان داشت: دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش مضاعفی از خود نشان می‌دهد تا ناکارآمدی نظام اسلامی را اثبات کند؛ حال آنکه دهه فجر بهترین فرصت برای خط بطلان کشیدن بر ادعا‌های دشمنان نظام اسلامی است.

وی از دبیران کارگروه‌ها خواست تا با جدیت بیشتری در دهه فجر از دستاورد‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند و در عین حال گفت: برنامه‌های دهه فجر رویکرد جذابیت سازی و مردمی داشته باشد، دستگاه‌ها در تبلیغات شان جای مردم را اشغال نکنند و تنها به تبلیغات خیابانی و میدانی اکتفا کنند./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات