۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۳
کد خبر: ۶۳۷۱۰۲
به مناسبت ایام فاطمیه؛

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب جدال دو اسلام برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب جدال دو اسلام برگزار می‌شود
حجت الاسلام خادمی با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و انتخابات مجلس از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «جدال دو اسلام» خبر داد.
حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون پژوهش حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به در پیش بودن ایام فاطمیه و انتخابات مجلس از برگزاری مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «جدال دو اسلام» خبر داد و گفت: این کتاب پیرامون جلد ۱۳ صحیفه نور با موضوع جدال اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی است.

معاون پژوهش حوزه امام جعفرصادق (ع) اندیمشک با اشاره به اینکه مسابقه مذکور در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود، افزود: ثبت نام ویژه طلاب است تا ۳۰ دی ماه ادامه داشت و در این مدت ۲۵ تا ۳۰ طلبه شرکت کردند البته مسابقه در هفته جاری برگزار می‌شود.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری مسابقه خاطره نویسی با موضوع «چگونه طلبه شدم و خاطرات طلبگی» برای طلاب و اساتید گفت: اساتید و طلاب تا ۳۰ دی ماه فرصت ارسال آثار به معاونت پژوهش را داشتند و مسابقه آن نیز در هفته جاری همزمان با مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «جدال دو اسلام» برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خادمی برگزاری جلسات ماهیانه اخلاقی، تربیتی و روانشناسی را دیگر برنامه‌های معاونت برشمرد و گفت: نشست علمی با موضوع کارکرد ادبیات عرب در متون دینی و دوره‌های مقاله نویسی برای سطوح ۱ و ۲ در نیمسال اول تحصیلی برگزار شد./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات