۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۴
کد خبر: ۶۳۷۱۳۸
برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان صورت گرفت؛

جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی طلاب مدرسه باب الحوائج اهواز

جمع آوری کمک‌های مردمی از سوی طلاب مدرسه باب الحوائج اهواز
حجت الاسلام غافلی از جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی از سوی طلاب مدرسه باب الحوائج اهواز برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد.
حجت الاسلام مهدی غافلی، معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به کمک‌های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از سوی طلاب مدرسه برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان عنوان داشت: کمک‌های جمع آوری شده به ارگان‌های مرتبط تحویل داده شد؛ از سوی دیگر طلاب مدرسه برای اعزام، اعلام آمادگی کردند که طی تماس‌های صورت گرفته بیان شد نیازی به اعزام نیروی انسانی نیست.

معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز در رابطه با فعالیت‌های معاونت از برگزاری جلسات هفتگی اخلاق خبر داد و گفت: جلسات اخلاق هر یکشنبه و جلسات بصیرتی هر چهارشنبه برگزار می‌شوند ضمن اینکه جلسات دعاخوانی ویژه طلاب مجرد و متأهل سه شنبه‌های هر هفته جاری است.

این مقام مسؤول ادامه داد: جلسات دعاخوانی طلاب مجرد در حوزه، معراج شهدا و گلزار شهدا به تناوب هفته برگزار می‌شود، اما جلسات دعاخوانی طلاب متأهل با حضور خانواده‌ها در حوزه است که در خلال آن نکاتی پیرامون زندگی مشترک گفته بیان می‌شود.

حجت الاسلام غافلی برگزاری جلسات مرتبط با روش‌های تحصیل را دیگر فعالیت صورت گرفته در سال تحصیلی جاری برشمرد و افزود: برای طلاب پایه اول تا سوم جلسات کتاب و کتابخوانی با حضور مدیریت حوزه و با محوریت کتاب خدا در زندگی برگزار می‌شود همچنین برای طلاب پایه چهارم تا ششم جلسه کتاب با حضور مدیریت مدرسه در حال برگزاری است.

وی پیرامون فعالیت‌های جهادی و تبلیغی طلاب خاطرنشان کرد: طلاب هم اکنون در منطقه محروم عین دو در کنار فعالیت‌های سازندگی مشغول تبلیغ هستند.

معاون تهذیب مدرسه باب الحوائج اهواز در رابطه با طرح بینش مطهر عنوان داشت: در این باره کتاب‌هایی را معین و در اختیار طلاب قرار دادیم و جدا از کتاب‌های ذکر شده همیشگی در طرح است که از سوی مرکز معرفی می‌شوند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات