۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۱۵۳
حجت الاسلام صابری اراکی:

مسؤولان برای فقرزدایی از جامعه تلاش کنند

مسؤولان برای فقرزدایی از جامعه تلاش کنند
عضو جامعه مبلغان کشور با اشاره به اینکه مسؤولان باید برای فقرزدایی از جامعه تلاش کنند، گفت: امروز سونامی فقر بسیاری از خانواده‌ها را تهدید می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام محمدحسین صابری اراکی یکشنبه شب در مراسم شهادت حضرت فاطمه (س) هیات شهدای درب یلان کاشان، گفت: مسؤولان باید برای فقرزدایی از جامعه تلاش کنند.

وی با تأکید بر فقرزدایی و ریشه کنی فقر از جامعه اسلامی، افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد مستضعفان برای فقرزدایی خدمات خوبی برای قشر مستضعف و ضعیف جامعه انجام داده اند.

حجت الاسلام صابری اراکی گفت: امروز سونامی فقر بسیاری از خانواده‌ها را تهدید می‌کند و مسؤولان از آن اطلاعی ندارند.

به گفته وی مسکن مهر اقدام پسندیده‌ای بود که بسیاری از جوانان و مردم کشور را با ۱۵ میلیون تومان صاحب خانه کرد و تحولی شگرف را در بخش مسکن و اشتغال و درآمد جامعه ایجاد کرد.

عضو جامعه مبلغان کشور در ادامه با اشاره به اینکه کاندیدا‌های مجلس از هزینه های گزاف تبلیغاتی خودداری کنند، گفت: میزان هزینه تبلیغات کاندیداها در مجلس به تصویب رسیده و تبلیغات بیشتر از آنچه قانون تعیین کرده است پیگرد قانونی دارد.

وی با بیان اینکه ورود پول‌های کثیف به تبلیغات انتخابات نمی‌تواند نماینده سالم به مجلس بفرستد، اظهار داشت: هر نوع کمک مالی به کاندیدا‌های مجلس به معنی خرید رای و خلاف قانون انتخابات است.

حجت الاسلام صابری اراکی با بیان اینکه مجلس انقلابی و ولایی و کاربردی نیازمند نمایندگانی با تجربه است، گفت: از جوانان باید در پارک‌های فن آوری و شرکت‌های علوم استفاده شود تا به تجربه کافی برسند، تا از آن‌ها در مدیریت‌های کلان کشور استفاده شود.

عضو جامعه نخبگان تبلیغ کشور همچنین جامعه را نیازمند ولایت و رهبری دانست و اظهار داشت: رهبر ایران شجاع‌ترین رهبر دنیا است که بعد از شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و موشک باران پایگاه‌های آمریکا از این پاسخ تنها به عنوان یک سیلی جمهوری اسلامی ایران به آمریکا نام می‌برد.

وی افزود: تاریخ باید برای نسل جوان امروز بازگو شود تا نسل جوان بدانند نعمت ولایت فقیه و رهبری چه نعمت بزرگی است و اگر برخی کشور‌های مسلمان سال‌ها در حال جنگ هستند به دلیل نداشتن رهبری است./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات