۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۶۳۷۱۵۶
حجت الاسلام مشایخ:

«مرگ بر آمریکا» شعار ۸۰ میلیون ایرانی است

«مرگ بر آمریکا» شعار ۸۰ میلیون ایرانی است
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آمریکا را مهم ترین حامی و پدید آورنده گروه های تروریستی در جهان معرفی کرد و گفت: مرگ بر آمریکا شعار ۸۰ میلیون ایرانی است.
حجت الاسلام مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آمریکا را کشوری جنایت کار معرفی کرد و گفت: مذاکره با چنین کشوری که مسؤولان آن تروریست واقعی هستند مضحک است.
 
وی با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه جنایت‌های چهل ساله آمریکایی‌ها علیه خود را فراموش نخواهند کرد، افزود: ترور سردار سلیمانی تازه‌ترین جنایت آمریکایی‌ها بود که وقاحت و خباثت مسؤولیت آن را بر عهده گرفتند و مقامات این کشور به چنین جنایت آشکاری افتخار می‌کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند مقامات آمریکایی و اروپایی به معنای واقعی کلمه همان جنتلمن‌های تروریست هستند، خاطرنشان کرد: مذاکره با تروریست‌های آدم کش هیچ معنایی ندارد.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که تاریخ آمریکا سرشار از جنایت واقدامات تروریستی است، تصریح کرد: مقامات آمریکایی در حالی جمهوری اسلامی ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی محکوم می‌کنند، که خود آن‌ها بزرگترین حامی و پدید آورنده تروریست در دنیا هستند.
 
حجت الاسلام مشایخ با اشاره به این که تروریست‌های داعشی از سوی دستگاه‌های اطلاعاتی امنیتی آمریکا در منطقه ایجاد و گسترش پیدا کرد، خاطرنشان کرد: اسناد بسیار محکمی در خصوص حمایت مالی و تسلیحاتی آمریکا از گروه‌های تروریستی منطقه وجود دارد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که جنایت کاران آمریکایی، مهم‌ترین و برجسته‌ترین فرمانده مبارزه با تروریست در منطقه را به شهادت رساندند، بیان داشت: شهادت سپهبد سلیمانی سند روشنی است که آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند بقایای تروریست‌های تکفیری را در منطقه باقی نگه دارند.
 
حجت الاسلام مشایخ، مبارزه با تروریسم را تنها بهانه‌ای برای آمریکایی‌ها به منظور غارت منابع نفتی کشور‌های منطقه دانست و تصریح کرد: حضور چندین ساله آمریکایی‌ها در منطقه نه تنها به مبارزه با تروریسم کمک نکرده بلکه زمینه گسترش گروه‌های تکفیری و تروریستی را در منطقه افزایش داده است.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه علیرغم جنایت‌های گسترده آمریکایی‌ها علیه ملت ایران، برخی‌ها در این کشور همچنان سخن از مذاکره با چنین جنایت کارانی می‌زنند، خاطرنشان کرد: کسانی که در این شرایط مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند به طور حتم فاقد بصیرت، نگاه انقلابی و سیاسی هستند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، حضور میلیونی ملت ایران در تشییع پیکر پاک سپهبد سلیمانی را پاسخ روشنی به جنایت‌های آمریکا دانست و تصریح کرد: مرگ بر آمریکا شعار ۸۰ میلیون ایرانی است و این شعار همواره در این کشور پررنگ باقی خواهد ماند./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات