۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۳۷۱۶۵
امام جمعه کوهدشت:

برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد برگزار شود

برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد برگزار شود
امام‌ جمعه کوهدشت بر ضرورت برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد تأکید کرد و گفت: زمینه حضور حداکثری جوانان در برگزاری برنامه ها فراهم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی، امام جمعه کوهدشت، صبح امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر و در جمع مدیران ادارات این شهرستان که در دفتر امام جمعه کوهدشت برگزار شد، گفت: به برکت خون شهدا انقلاب اسلامی ایران همواره پر قدرت و زنده است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در زمینه های مختلف و تلاش برای ضربه زدن به انقلاب اظهار داشت: با وجود فرافکنی و توطئه دشمنان انقلاب به لطف الهی درخت انقلاب همواره تنومند تر می شود و در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به تشییع میلیونی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش گفت: حضور مردم در این مراسم  بیعتی دیگر با آرمان های امام و رهبری و نمایانگر پویایی انقلاب اسلامی ایران بود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری برنامه ۱۲ شب، ۱۲ مسجد برای ارائه خدمات نظام در طول دهه فجر عنوان کرد: امسال شاهد برنامه های باشکوه تری در دهه فجر خواهیم بود.

حجت الاسلام طهماسبی بر ضرورت بهره مندی از ظرفیت جوانان و مردم در برگزاری برنامه های دهه فجر تأکید کرد و گفت: باید زمینه حضور حداکثری مردم فراهم شود.

وی در ادامه بر ضرورت برگزاری برنامه های دهه فجر با محوریت مساجد تأکید و بیان کرد: مساجد بایستی فعال باشند و به همت هیأت امنا در این دهه، فضاسازی مناسب صورت گیرد.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به اینکه در آستانه برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستیم، تصریح کرد: در این زمینه نیز باید زمینه بصیرت بخشی به مردم در انتخاب اصلح فراهم شود.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات گسترده ای داشته است و دشمنان هر روز در فضای مجازی به  دروغ پراکنی، توطئه و شایعات می پردازند، گفت: بصیرت و هوشیاری مردم در انتخابات خنثی کننده توطئه های دشمنان است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات