۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
کد خبر: ۶۳۷۱۷۴

پیام های موشکی برای سفارت آمریکا در بغداد

پیام های موشکی برای سفارت آمریکا در بغداد
سفارت آمریکا در بغداد هدف چند موشک قرار گرفت. یکی از این موشک ها به رستوران سفارت اصابت کرد و باعث مجروح شدن دست کم یک نفر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، روز گذشته چند موشک به ساختمان سفارت آمریکا در بغداد اصابت کرد و چند زخمی بر جای گذاشت.

این موشک ها با صرف نظر از اینکه توسط چه کسانی شلیک شده اند، به صراحت نشان می دهند که در عراق هیچ تمایلی به ادامه حضور اشغالگران آمریکایی در این کشور وجود ندارد.

هیچ فرد یا گروهی تا کنون مسؤولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است و این بدان معناست که پس از تصویب قانون اخراج اشغالگران آمریکایی از عراق در پارلمان این کشور، اصرار ترامپ بر ادامه حضور نیروهای خود در عراق، شاهد حوادث مشابه و البته غیر قابل پیش بینی در آینده خواهیم بود.

حمله به سفارت آمریکا و نه یکی از پایگاه های نظامی آن حکایت از این دارد که بخش عظیمی از مردم عراق خواستار خروج کامل اشغالگران آمریکایی از عراق هستند نه فقط توقف فعالیت های نظامی آن.

با توجه به تحولات اخیر در عراق و نقض مکرر حاکمیت این کشور توسط آمریکا، ظاهرا عراقی ها به این نتیجه رسیده اند که تأثیر و کارآیی موشک در این مورد، بیشتر و بهتر از ابزارهای دیپلماتیک و رسمی است./983/ب

منبع: العالم

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
در پناه گرگ هیچ عاقل نخفت . مرحمت فرموده حفظم کن نگفت . گرگ صد ره بهتر است از غرب پست . پس به او هر گز نباید داد دست . کوفتن باید بمغزش سخت سنگ . عرصه را بیند برای خویش تنگ . تا تنرساند حریفش را ز جنگ . مفتضح گردد به بد نامی و ننگ .
1
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳
بود نیت دشمن دین پلید . ز ایمان زند دم بظاهر جلید .
بگوشد ولی هوشیارانه سخت . کند از تن وحدت خلق رخت .
ند اند که این ملت باصفا و حلیم . همه مستعیذند بعون خدای علیم . بکوبند محکم سر دشمنان را به سنگ . کنند سلب جرآت از آنان بجنگ .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۷
در پاسخ به یکی از محترمین نوشته بودم . عزیز کار ما کار مردانه است . نه نامردی ابن مرجانه است . اگر در جهان عزتی یافته ایم . از آن است که با دین حق تافته ایم . شجاعانه بر دشمنان تاخته ایم . خبیثان عالم ذلیل ساخته ایم .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
به دوستی نوشتم که : چاتلا دی آمریکانن چخدی یلی . هم الی هم ایا قی سندی بلی
0
0