۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۶۳۷۲۱۷

واکنش توییتری مهدی محمدی به تظاهرات میلیونی مردم عراق

واکنش توییتری مهدی محمدی به تظاهرات میلیونی مردم عراق
در پی تظاهرات مردمی در بغداد، مهدی محمدی تحلیلگر و کارشناس مسائل سیاسی کشور در حساب توییتری خود نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاري رسا، پس از مذاکره رئیس جمهور عراق با ترامپ در حاشیه اجلاس داووس و پافشاری ترامپ برای تداوم همکاری نظامی با عراق و حضور نیرو‌های نظامی آمریکایی در این کشور، مردم بغداد در تظاهراتی میلیونی خواستار خروج نظامیان آمریکایی از عراق شدند.

در پی این تظاهرات، مهدی محمدی در واکنش توییتری خود، این اقدام را فرصتی تاریخی برای خروج آمریکا از منطقه قبل از انتخابات معرفی کرد و شرط آن را تلفیق رویکرد‌های مردم پایه با نظام‌های استراتژی دانست.

محمدی تظاهرات مردمی عراق را نشات گرفته از داغ سردار سلیمانی خواند و نوشت " داغت تازه می‌ماند حاج قاسم عزیز"

در ادامه می‌توانید توییت منتشر شده توسط این تحلیلگر سیاسی را مشاهده کنید:

" فرصتی تاریخی برای اخراج امریکا از غرب آسیا فراهم شده. می‌توان ترامپ را مجبور کرد قبل از انتخابات دمش را روی کولش بگذارد و برود. شرط آن تلفیق سریع رویکرد‌های مردم پایه با استراتژی‌های نظامی است. داغت تازه می‌ماند حاج قاسم عزیز. "

واکنش توییتری کارشناس مسائل سیاسی به اقدام مردم عراق

/1360/

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
ببا سلام بر جناب آقای محمدی عرض میکنم که آن ترامپ دلقک : نمانده برایش نه کولی نه دم . ز ترسش فرو کرده سر توی خم . کند مست و راهی شود سوی رم . از این که مبادا برندش بقم . .بگویند الموت هنیئا لکم .
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۷
بو دلی ترامپده هچ اوشاقده وار ؟ وار اگر آدی قویوندو یا داوار؟
0
0
محمد مهدی اسلامی (نام مستعار)
Iran, Islamic Republic of
۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
با سلام و احترام عرض میکنم که این ترامپ دلقک :: نمانده برایش نه کولی نه دم . ز ترسش فرو کرده سر توی خم . کند مست و راهی شود سوی رم . از این که مبادا برندش بقم . بگویند الموت هنیئا لکم . فلا تحزنون بما فاتکم با عرض پوزش چون یک مصرع مصرع آخر را فراموش کرده بودم بنویسم مجددا کامل مطلب را عرضه میکنم .
0
0