۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۶۳۷۲۴۰

راه اندازی و خدمت رسانی به ۳۰ موکب در ایام فاطمیه

راه اندازی و خدمت رسانی به ۳۰ موکب در ایام فاطمیه
حجت الاسلام گاشه از راه اندازی و خدمت رسانی به ۳۰ موکب برپا شده در ایام فاطمیه خبر داد.
حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، به برگزاری مجالس سخنرانی پرشکوه در حصیر آباد، زرگان، مویلحه و مسیر تصفیه با حضور حجت الاسلام صافی، از خطبای معروف کشور عراق در ایام فاطمیه اشاره کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه المهدی (عج) اهواز از راه اندازی و خدمت رسانی به ۳۰ موکب برپا شده در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: مواکب از امروز برافراشته و خدمت رسانی بدان‌ها آغاز شده ضمن اینکه مجالس عزاداری در مدارس آموزش و پرورش با حضور روحانیت و مبلغان مدرسه در حال برگزاری است.

این مقام مسؤول با اشاره به برگزاری نمایش میدانی واقعیه فاطمیه عنوان داشت: اعزام مبلغ به مساجد و مدارس و برخی نقاط هدف همچون گذشته در حال انجام است؛ از سوی دیگر در صورت درخواست برای اعزام مبلغ قطعا چنین کاری صورت می‌گیرد.

حجت الاسلام گاشه با بیان اینکه در بحث سیل اهواز اقدام به دعوت از مسؤولان و پیگیری معضلات و مشکلات سیل زدگان منطقه حصیرآباد کردیم، افزود: پخت غذا و اعزام ۱۰ گروه جهادی به مناطق سیل زده اهواز صورت گرفت البته چنین گروه هایی، ثابت بوده و با هر بحرانی وارد عمل خواهند شد.

وی در پایان گفت: ۷۰ مبلغ و مبلغه از در مدارس بصورت رسمی و مستمر فعالیت می‌کنند و در روز‌های جاری محور فعالیت ها، ایام فاطمیه است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات