۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۶۳۷۲۷۸
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین:

رژیم اشغالگر صهیونیستی به زودی با خفت از فلسطین بیرون رانده خواهد شد

رژیم اشغالگر صهیونیستی به زودی با خفت از فلسطین بیرون رانده خواهد شد
ابوشریف با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی به زودی با خفت از فلسطین بیرون رانده خواهد شد، گفت: قرن آینده، قرن عزت مسلمانان و اسلام خواهی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دوشنبه در دهمین همایش «غزه؛ نماد مقاومت» با بررسی نقش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در تقویت محور مقاومت اسلامی فلسطین که در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد، گفت: ایثار و مقاومت واقعی را می توان در غزه مشاهده کرد.

وی ادامه داد: کسانی که می گویند نمی توان در برابر آمریکا و اسرائیل مستکبر مقاومت کرد باید مردم غزه را الگوی خود در مقاومت قرار دهند چرا که غزه حجتی برای جوامع اسلامی است.

ابوشریف با تاکید بر اینکه مقاومت پیروز است، اظهار داشت: مسلمانان باید با اتحاد و انسجام در برابر مستکبران مقاومت کنند تا پیروزی تحقق یابد؛ سردار قاسم سلیمانی با حمایت از مقاومت بود که شهید قدس نام گرفت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی در غزه مقاومت را ایجاد کرد درحالی که فلسطین از شش جهت در محاصره بود، گفت: ایجاد مقاومت در غزه به قدری سخت و دشوار است که قابل وصف نیست ولی سردار شهید اسلام این کار را انجام داد.

وی طرح معامله قرن را توطئه ای برای حذف فلسطین بیان کرد و ادامه داد: این اتفاق هرگز رخ نمی دهد دشمنان بسیار می کوشند که اسرائیل را قدرتمند کنند اما اسرائیل ریشه ای در منطقه ندارد که بتواند به این آرزوی خود دست یابد.

ابوشریف ادامه داد: آنان با همه ابزار در یک قرن گذشته تلاش کردند خود را تثبیت کنند ولی آنان نابود شدنی هستند و جایی در منطقه نخواهند داشت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پایان خاطرنشان کرد: آنان همانگونه که وارد مسجدالاقصی شدند همانطور با خفت بیرون رانده خواهند شد قرن آینده قرن عزت مسلمانان و اسلام خواهی است./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 6
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات