۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۳۰۳

برگزاری مجلس سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در خبرگزاری رسا

برگزاری مجلس سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا در خبرگزاری رسا
مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیرعامل، دبیران و اعضای خبرگزاری رسا در نمازخانه این رسانه حوزوی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) با حضور مدیران، خبرنگاران و کارکنان خبرگزاری رسا بعد از ظهر امروز در نمازخانه این خبرگزاری حوزوی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا، مدیران، دبیران، خبرنگاران و دیگر پرسنل خبرگزاری رسا در سوگ شهادت بی بی دو عالم صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا(س) به عزاداری پرداختند.

حجت الاسلام هادی الیاسی از سخنرانان و خطبای قم در این مراسم به بیان ویژگی ها و مناقب حضرت زهرا(س) پرداخت و گفت: زمان شناسی از مهم ترین ویژگی های حضرت زهرا(س) است به گونه ای که ایشان زمان خود را به درستی می شناخت و در کنار این شناخت می دانست چه زمانی اقدام کند.

وی ادامه داد: حضرت فاطمه(س) فردی بود که از خانه بیرون نمی رفت چنانچه پیامبر اکرم(ص) می فرماید بهترین چیز برای زن آن است که نه مردی را ببیند و هیچ نامحرمی هم او را نبیند، اما چه می شود که ایشان پس از وفات پیامبراکرم(ص) در مسجد خطبه می خواند و برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به محاجه با دیگران می پردازد؟

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به روایتی از امام صادق(ع)، بیان کرد: امام صادق(ع) بیان می کند بر خردمند است که زمان خود را بشناسد، به کار خویش بپردازد و زبانش را نگه دارد اما متأسفانه برخی مسؤولان به گونه ای سخن می گویند که چندین نفر از اطرافیان باید آن را به صورت صحیح توجیه کنند.

در پایان نیز حاضران در این مراسم در سوگ شهادت حضرت زهرا(س) به عزاداری پرداختند و حاج عباس شادمانی ذاکر اهل بیت به مداحی و روضه خوانی پرداخت./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
اگر کسی به حقیقت و آن‌گونه که باید، فاطمه سلام‌الله‌علیها را بشناسد، لیلة القدر را درک کرده است؛
و به راستی او فاطمه سلام‌الله‌علیها نامیده شده است، چرا که خلایق از معرفت او منقطع و عاجزند!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۲
ای بیچاره بشر! چرا دُفِنَت لَیلا؟! اگر یک کنیزی در اسلام بمیرد، مسلمانان باید اعلان کنند و جمع شوند و او را تشییع جنازه کنند؛ دختر پیغمبر از دنیا رفت، چه کسی تشییع جنازه‌اش کرد؟!
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۳
سالروز شهادت دخت گرامی حضرت رسول ص تسلیت باد
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۳
چشمات را وا کن .........دیگه طاقت ندارم تو را خدا حرفی بزن ....ببین که دارم می میرم من را تنها نگذار ......از غصه زود می میرم پشت وپناهم به کجا ...اینقدر زود تو می روی مگه از من چه دیدی ......که چنین پر کشیدی بی تو میان دشمنا......نا و توانی ندارم دست های بسته من...... بسته می ماند تا اخر ای دختر طاها نرو.....ای سرور عالم نرو تنهای تنهام می دانی... قلبم شکسته ست می دانی بمان بمان، به حرمت حسین بمان... به خاطر حسن بمان به خاطر حسن بمان اشکهای زینبت را ببین ....دستهای کوچکش را ببین تورا خدا نرو نرو.... ای دختر خاتم نرو ..ای سرو عالم نرو... ای معنی خلقت نرو ای مُنزل رحمت نرو.. ای معنی کوثر نرو ...ای باطن جنت نرو..ای معنی طاها نرو ای جلوه یاسین نرو...
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷
حضرت فاطمه علیهاالسلام:

فَرَضَ اللّه ُ الأمرَ بِالمَعُروفِ مَصلَحَةً لِلعامَّةِ.

خداوند امر به معروف را براى اصلاح مردم قرار داد.
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
یا وجیهة عندالله اشفعی عند الله
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
جانم فدای حضرت زهرا (س)
1
0