۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۷۳۱۲

برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه دهه فجر در آذربایجان غربی

برگزاری ۱۱۰ عنوان برنامه دهه فجر در آذربایجان غربی
معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: ۱۱۰ عنوان برنامه در قالب بیش از ۲ هزار مورد توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ تقی نجمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع برنامه‌های کمیته بسیج دهه مبارک فجر که در محل سپاه شهدای آذربایجان غربی برگزار شد با اشاره به پاسخ کوبنده ایران اسلامی به دولت غاصب آمریکا در پی شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: پس از جنگ جهانی دوم این اقدام نخستین رو در رویی یک کشور با دولت آمریکا بود.

وی خاطرنشان کرد: هدف آمریکا در این اقدام مورد هدف قرار گرفت و با تابویی که در رویارویی با آمریکا ایجاد شده بود را از بین بردیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به بهبود وضعیت معیشتی و ارائه خدمات رفاهی به عموم افزود: پیش از انقلاب اسلامی کوچک‌ترین اقلام مورد نیاز کشورمان از دیگر کشورها تأمین می‌شد ولی امروز به عنوان یکی از قدرت‌های نظامی در منطقه هستیم.

وی با اشاره به تقارن راهپیمایی روز 22 بهمن با چهلمین روز شهادت سپهبد سلیمانی تصریح کرد: اصحاب رسانه وظیفه ثقیلی در تبیین اقدامات نظام و انقلاب دارند تا داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را به همگان نشان دهیم.

نجمی با بیان این که 24 کمیته در راستای اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در شورای تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی تعریف شده یادآور شد: 110 عنوان برنامه در قالب بیش از 2 هزار مورد توسط کمیته بسیج ستاد دهه فجر اجرا خواهد شد که می‌توان به افتتاح 30 مورد پروژه عمرانی اشاره کرد.

وی با بیان این که بیش از 350 هزار نفر از یادمان‌های آذربایجان غربی در سال 98 بازدید کرده‌اند عنوان کرد: تعداد 14 استان از سطح کشور در این یادمان‌ها حضور داشته‌اند. جشنواره ره‌آورد سرزمین نور یکی دیگر از برنامه‌های شاخص اجرایی در پیش رو است که طی مراسمی از افراد برتر تجلیل به عمل خواهد آمد.

معاون هماهنگ کننده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: انقلاب اسلامی، زنده و پویا، در پرتو ولایت‌مداری، جهاد و مقاومت شعار محوری امسال دهه فجر است./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات