۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۶۳۷۳۶۷
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا صورت گرفت؛

حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی وحید خراسانی در دسته عزاداران فاطمی

حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی وحید خراسانی در دسته عزاداران فاطمی
همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) دسته عزاداری فاطمی با حضور حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی طبق سنوات گذشته برپا شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزارری رسا، دسته عزاداری فاطمی از سوی حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی طبق سنوات گذشته پیش از ظهر امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برپا شد.

بر اساس این گزارش، این دو مرجع تقلید با حضور در جمع عزاداران فاطمی رهسپار حرم مطهر فاطمه ثانی حضرت فاطمه معصومه(س) شدند و شهادت حضرت زهرا(س) را به ایشان تسلیت گفتند.

حجت الاسلام بندانی نیشابوری در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) که در فاطمیه حضرت صاحب الزمان(عج) دفتر حضرت آیت الله وحید خراسانی برگزار شد به تبیین ابعاد زندگانی حضرت صدیقه طاهره(س) پرداخت.

همچنین آقایان سید مجید بنی فاطمه، حسن خلج و انصاریان در این مراسم و دسته عزاداری به مدیحه سرایی و روضه خوانی پرداختند.

حضرت آیت الله وحید خراسانی از کوی 23 خیابان صفائیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از کوی 6 خیابان انقلاب به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) با دسته عزاداری همراه شدند.

خیل عظیم جمعیت از خیابان‌های شهدا و انقلاب همراه با این دو مرجع تقلید به سوگواری و عزاداری پرداخته و در غم شهادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) اشک ماتم ریختند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مقدس قم سیاه پوش شده و مردم با حضور در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و دیگر اماکن مقدس به عزاداری مشغول هستند.

گفتنی است، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) در بیوت حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی و سایر علما نیز با حضور گسترده شخصیت های حوزوی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَةُ الشَّهِیدَةُ؛.
1
0
محسن محب
Iran, Islamic Republic of
۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۳
سلامتی علمای اسلام صلوات
اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم
0
0