۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۶۳۷۴۱۵

بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین در محکومیت شدید معامله ننگین قرن

بیانیه مجمع عمومی جامعه مدرسین در محکومیت شدید معامله ننگین قرن
مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه در محکومیت شدید معامله ننگین به اصطلاح قرن بیانیه ای صادر و بر لزوم هوشیاری امت اسلام در مقابل این نقشه ها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای ضمن تاکید بر وحدت امت اسلام به عنوان تنها راه مقابله با نقشه های شوم دشمنان، طرح معامله قرن را محکوم کرد.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری رسا قرار گرفته بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«بی‌شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ی شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است. مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای مدظله‌العالی»

آمریکا و صهیونیست‌های جنایتکار هر روز زاویه‌ای از ظلم و ستم خود به مظلومان جهان را آشکار می‌کنند تا با زیاده‌خواهی و استکبار ورزی، اهداف شوم خود را که همان سلطه بر منابع و منافع ملت‌ها می‌باشد را اجرا نمایند که البته همیشه با مقاومت آزادیخواهان روبرو گشته‌اند.

این‌بار رئیس‌جمهور شرور آمریکا و نخست‌وزیر منحوس رژیم اشغالگر فلسطین، از طرح ننگین به اصطلاح معامله قرن، نقشه‌های شیطانی و پنهان خود را در نمایشی مضحک، آشکار ساختند و نشان دادند که تروریست‌های بین‌المللی پا را فراتر گذاشته و تبدیل به غاصبینی بین‌المللی، گشته‌اند. هر چند این حرکت اولین و آخرین توطئه آن‌ها درباره فلسطین نمی‌باشد، اما نشان از عمق عداوت و ادامه‌ی دشمنی استکبار با ملت‌های مسلمان و غصب و تصاحب اراضی سرزمین فلسطین بخصوص قدس شریف دارد. تأسف آنکه برخی حکام مزدور، خودباخته و خودفروخته‌ کشورهای عربی همراه با جنایت‌کاران غرب شده و از این طرح ننگین حمایت کرده‌اند و تمام ادعاهای عربیت و شعارهای ظاهری اسلامی را کنار گذاشته‌اند، که بی شک ظلمی فراموش نشدنی به اسلام و مسلمین، می‌باشد.

امروز تنها راه مقابله با این اهداف شوم، مقاومت و مقابله در سایه وحدت مسلمانان کشورهای اسلامی، می‌باشد تا مانند گذشته این طرح خیانت‌بار نیز با شکست مواجه شود. نقش عالمان و فرهیختگان در این میان، نقشی مؤثر و تعیین کننده می‌باشد تا پشت پرده‌ی چنین طرح‌هایی برای همگان مشخص و انگیزه‌ها را برای مبارزه گسترده با طرح ننگین غرب، مضاعف گردانند.

مجمع عمومی جامعه مدرسین جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، ضمن محکومیت شدید طرح ننگین معامله به اصطلاح قرن، اعلام می‌دارد که با هوشیاری و اتحاد ملت‌های مسلمان و در سایه تعالیم اسلام ناب محمدی صلی‌الله‌علیه‌وآله این نقشه شوم نیز محکوم به شکست و سرزمین فلسطین متعلق به مردم مظلوم آن و پیروزی نهایی بر ظالمان، بر اساس وعده‌های الهی، محقق خواهد گشت. ان‌شاءالله

مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم
۹۸/۱۱/۹

حسین عجمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷
طرح آمریکایی ـ صهیونیستی معامله قرن تجزیه منطقه را دنبال می‌کند.
3
0
طلبه نسل نو
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶
تل آویو این روزها با بحران های زیادی از جمله بحران های سیاسی و مالی و نظامی دست و پنجه نرم می کند که بنا به اعتقاد تحلیل گران باعث شده تا روند زوال این رژیم شدت بگیرد.
4
0
سردار ما بی تو چه کنیم؟
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
شکست تلاش های آمریکا برای متحد کردن کشورهای عربی و کشورهای منطقه در قبال معامله قرن و جلب حمایت آنها برای موافقت با این طرح آمریکایی که تماماً به نفع رژیم صهیونیستی بوده و حقوق ملت فلسطین را در خصوص تشکیل کشور فلسطین به طور کامل نادیده می گیرد یکی دیگر از عوامل تشدید کننده بحران ها در این رژیم به شمار می رود چرا که تل آویو بر اجرایی شدن معامله قرن و محو کردن مسأله فلسطین برای همیشه در تاریخ معاصر حساب ویژه ای باز کرده بود.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
این غده سرطانی بدخیم شده و باید در اسرع وقت از بین بره. امام عزیزمون درست فرمود که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو بشه.
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
از حدود 240 کیلومتر خط ساحلی ، حدود 40 کیلومتر نوار غزه یعنی 15 درصد را به فلسطینی ها دادن که این شامل منابع آبی کشف شده و کشف نشده هم خواهد بود از بقیه خاک فلسطین اشغالی هم مناطق جزیره ایی کوچکی به فلسطینی ها داده شده که باز داخل همین مناطق شهرک های صهیونیست نشین وجود داره ! هر جزیره فلسطینی باز توسط اسرائیلی ها محاصره ها شده و مجبورن با پل و تونل به جزیره بعدی برسن !!! حتی فلسطینی ها بخوان به اردن برن باید از اسرائیلی ها اجازه بگیرن چون قسمت خروجی پل جز خاک این رژیم محسوب شده ! و نکته عجیب تر اینکه اصلا راهی برای فلسطینی ها گذاشته نشده به سوریه و لبنان برن !!! یعنی چنین طرحی اتفاق بیافته هر فلسطینی مجبور خواهد بود مراحل ورود از جزیره اش به خاک اسرائیل ، احتمالا شامل ویزا و پاسپورت را طی کند تا بعد مراحل ورود از خاک این رژیم به سوریه و لبنان را طی کند !! یا دور شمسی قمری بزنن برن غزه و با قایق برن یا باز از خاک اسرائیل برن اردن و از اردن به عربستان و یا سایر مقاصد !!! یعنی هر فلسطینی که حتی گوشه عقایدی به مقاومت داشته باشد و اصلا عضو هیچ گروه مقاومتی هم نباشد یا از خانواده اش ، شهیدی جانبازی باشند یا دستگیر شده باشند برای همیشه در جزیره شان حبس خواهند شد چون این رژیم بهشان حق ورود به خاک اسرائیل نخواهد داد چند سال بعد از این طرح که همه کارهایش شد و همه چیز تثبیت شد آنگاه صهیونیست ها زیر همین توافق هم خواهند زد روی همین پل ها و درون تونل ها ، هم ایست و بازرسی ها و گشت هایی خواهند گذاشت تا فقط اندک فلسطینی هایی که 100 درصد دولت یهود را پذیرفته اند بتوانند به جزیره بعدی فلسطینی برن یعنی اکثر ملت فلسطین در محدوده هایی سلول سلول شکل به وسعت یک محله کوچک برای ابد زندانی خواهند شد و ارتباط شمار زیادی از خانواده های فلسطینی هم باهم قطع خواهد شد بدتر اینکه غزه کاملا خلع سلاح خواهد شد گروه های ناظر آنگلوصهیونی وارد این منطقه می شن تا بعدش هر گونه زیرساخت نظامی و تونل ورود غذا و سلاح و هر چیز دیگری هم 100 درصد تخریب بشه اسرائیل قطعا عنوان پلیس فلسطینی برای فتح را هم محدود خواهد کرد تا دیگر هیچ سلاح کارایی دست هیچ فلسطینی نباشد و طی سال های بعد شاید 1 دهه دیگر به فاز 3 می رن یعنی کوچک تر کردن بعضی از این جزایر به بهانه های مختلف و یا حتی تخلیه بعضی از آن ها و دیگر در این فاز ، ملت فلسطین هیچگونه تحرکی نمی توانند داشته باشند اگر این طرح به اجرا برسه طی 10 15 سال آتی ، کم کم نام فلسطین و فلسطینی از نقشه ها پاک خواهد شد و بعد تاریخ را برای نسل های بعد تحریف خواهند کرد که این ها یک ملت اشغالگری بودند که شکست خوردند و پراکنده شدند و بالاخره این سرزمین به صاحبان اصلیش یعنی یهودیان برگشت !!!! فلسطینی ها باید متحد بشن والا همه از دم بازنده خواهند بود .
4
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
حتی یک وجب ( حتی یک وجب ) از خاک فلسطین نمیذاریم تحت اشغال باشه . فعلا دوروزی اونجان . اینم بگم : شیعه تازه داره قدرت میگیره . حتی اگه خود فلسطینیا هم وادار بشن به پذیرش این ظلم ما به زودی انتقام 1400 سال ظلمشونو ازشون میگیریم . انشاالله
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
امریکای جنایتکار خودش اشغالگره اونها با کشتار کسترده بیش از ۲۰۰میلیون بومی و سرخپوست قاره سرخپوستان اونجارا اشغال کردند بعد مدعی شدن اونجا را کشف کردند برا همین از یه اشعالگر کوتوله بنام رژیم کودکش صهیونی حمایت بی چون و چرا میکنند ولی به حول قوه الهی با تفکر مقاومت و مبارزه مردم منطقه این دمل چرکین و غده سرطانی از منطقه بریده خواهد شد.شادی این جرثومه های گندیده فاسد جنایتکار دیری نخواهد پایید.اللهم عجل لولیک الفرج.خدایا منجی اخرالزمان را برسون.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
دوباره برای مدتی کشورهای منطقه را سرکار گذاشتند. واحتمالا باید شاهد درگیریهای بین فلسطینی ها واسراییل ها. باشیم.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
معامله قرن شما به زودی به جهنم قرن شما تبدیل خواهد شد. منتظر باشید...
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
برا یهودی ها دستمال گرفته دست ، سفت و سخت . واسه رای اوردن
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
ترامپ در باتلاق خودساخته معامله قرن دفن خواهد شد
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
باسلام به ماایرانیها که میرسند میگویند دین را از سیاستتان جدا کنید اما خودشان دایم حرف از کشور یهودی میزنند
3
0
ناشناس
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶
مرحبا عجب نکته دقیقی گفتید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
کل خاورمیانه هم تقدیم اسرائیل بشه بازم براش کمه.متاسفم که یک انسان شجاع و با غیرت در کشورهای عربی پیدا نمیشه جلوی این طمع کاران رو بگیره.
3
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
هر دفعه این نقشه کشیده میشه یکم آب میره. فلسطینیها هم قبولش نمیکنن و بازهم بیشتر آب میره. این خلاصه مناقشه ۷۰ ساله فلسطین و رژیم اشغالگر قدسه
1
0