۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۶۳۷۵۸۶
خطیب نماز جمعه ساری:

طرح ننگین معامله قرن محکوم به شکست است

طرح ننگین معامله قرن محکوم به شکست است
خطیب نماز جمعه ساری با بیان این که هدف از طرح معامله قرن حفظ رژیم اشغالگر قدس است، گفت: آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه بدانند، این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، آن بانوی نمونه را الگوی برای همه بشریت دانست و گفت: دخت نبی مکرم اسلام تا آخرین لحظه از عمر پربرکت خود مدافع واقعی ولایت بود.
 
وی در ادامه سخنان خود با محکوم کردن طرح معامله قرن که از سوی رییس جمهور آمریکا رونمایی شد، افزود: این طرح خیانت بزرگی است که از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی و با حمایت ارتجاع عرب منطقه رونمایی شده است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که طرح معامله قرن، خیانت قرن است که شکست خواهد خورد، خاطرنشان کرد: این طرح به طور حتم قابلیت اجرایی شدن نخواهد داشت.
 
حجت الاسلام یوسف پور با تأکید بر موضع گیری قاطع امت اسلامی در برابر این خیانت بزرگ، تصریح کرد: این طرح ننگین، خیانت آشکار به آرمان های فلسطین و قدس شریف است.
 
وی با بیان این که هدف از این طرح ننگین حفظ رژیم اشغالگر قدس است، خاطرنشان کرد: آمریکا، رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب منطقه بدانند که این خواب آشفته تعبیر نخواهد شد.
 
خطیب نماز جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن ایام الله دهه فجر اشاره کرد و با بیان این که دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین دستاورد‌های چهل ساله نظام و انقلاب اسلامی است، گفت: باید در برابر جریان معاند رسانه‌ای غرب که تلاش می‌کنند دستاورد‌های نظام را ناچیز جلوه دهند بیشتر به تبیین و تشریح این خدمات بپردازیم.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، استقلال و آزادی را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ملت ایران دانست و گفت: نهضت عظیم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ را از سیطره استکبار و استعمار رهایی داد و به آن‌ها عزت و اقتدار بخشید.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که کشورمان تا پیش از پیروزی انقلاب در همه بخش‌ها به غرب وابسته بود، افزود: اما امروز و پس از چهل سال از عمر با برکت انقلاب، شاهد قطع وابستگی‌ها در بسیاری از بخش‌های مختلف کشور هستیم.
 
خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف عصبانی و هراسان است، بیان داشت: آن‌ها تلاش می‌کنند ملت ما را وابسته خود نگه دارند، چون وابستگی یکی از مهم‌ترین عوامل سلطه و نفوذ دشمن بر ملت‌ها است./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات