۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۶۳۷۵۹۷
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

برخی مسؤولان همسو با رسانه های دشمن به شورای نگهبان حمله می کنند

برخی مسؤولان همسو با رسانه های دشمن به شورای نگهبان حمله می کنند
امام جمعه همدان گفت: برخی مسؤولان نسبت به شورای نگهبان ادعاهایی می کنند که دلیلی بر آن ندارند و مستمسک دشمنان می شود و شبیه سخنان رسانه هایی مانند bbc است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی امام جمعه همدان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز با اشاره خطبه 29 نهج البلاغه، گفت: برخی عوامل سبب تزلزل حکومت دینی می شود.

وی ادامه داد: برخی عوامل سبب تضعیف حکومت اسلامی است که نخستین علت عدم وحدت در خواسته های جامعه است که سلیقه های متفاوت در جامعه سبب پراکنده گویی می شود.

امام جمعه همدان در ادامه ابراز داشت: اگر کسی دل در گرو نظام دارد بداند که تفرق به جامعه آسیب می زند و مسؤولان گاهی مواقع به نهج البلاغه نگاهی بیاندازند.

وی تصریح کرد:  علت دوم طرح ادعاهای بدون مدرک است که سبب تضعیف جامعه اسلامی است برخی مسؤولان نسبت به شورای نگهبان ادعاهایی می کنند که دلیلی بر آن ندارند و مستمسک دشمنان می شود و شبیه سخنان رسانه هایی مانند bbc است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی گفت: مساله سوم از عوامل تضعیف نظام اسلامی رفتارهای سستی است که باعث امیدواری دشمن می شود اگر مسؤولی در کشور به ویژه در زمینه سیاست خارجه فعالیت دارد باید از رفتارهای سست پرهیز کند.

وی گفت: مردم توانستند با رفتار مقتدارانه در سایه ولایت فقیه طاغوت را کنار بزنند و انقلاب اسلامی ایران را محقق کنند و حق بدون جدیت قابل درک برای جامعه نخواهد بود. مسؤولان باید در عرصه سخنان و در عرصه رفتارهای سیاسی مراقب باشند.

امام جمعه همدان خاطرنشان کرد: طرح معامله قرن طرح تفصیلی است و غایت آن یهودی سازی کامل فلسطین است و بنای این طرح آن است که در آینده فلسطینیان کشوری خواهند داشت.

وی در پایان گفت: این طرح  از الان شکست خورده و سبب اتحاد مردم فلسطین شده است هر چند برخی از کشورهای مرتجع عربی در این امتحان شکست خورده و از این طرح استقبال کرده اند./979/پ210/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات