۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۳۷۶۵۵
امام جمعه بروجرد:

دشمنان از اقتدار رهبر انقلاب هراس دارند

دشمنان از اقتدار رهبر انقلاب هراس دارند
امام جمعه بروجرد با اشاره به ایستادگی رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار جهانی، گفت: دشمنان امروز از اقتدار رهبری هراس دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این ایام فرصتی برای بازگو کردن دستاوردهای انقلاب در طول این سال ها است.

وی با اشاره به قدرتمند بودن ایران اسلامی افزود: امروز به لطف الهی انقلاب اسلامی با اقتدار در دنیا نفوذ کرده است و در زمینه های مختلف نقش تأثیرگذاری دارد.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ترور سردار سلیمانی ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی در نابودی و ریشه کن کردن استکبار نقش آفرین است و به زودی شاهد خروج کامل استکبار از منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دشمن نمی دانست که با ترور شهید سلیمانی چه بلایی سرش می آید و از همه دنیا مورد حمله و هجمه قرار می گیرد.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: جبهه مقاومت اراده کرده که دشمن را از منطقه فراری دهد و در این راه موفق خواهد شد.

وی بیان کرد: به برکت خون شهدا درخت انقلاب تنومند تر از گذشته شده و با اقتدار راه خود را ادامه می دهد، خون شهدا سبب تداوم راه انقلاب و خنثی شدن توطئه های استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امام(ره) در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی جوانان زیادی را پرورش داد تا راه انقلاب اسلامی را ادامه دهند، اذعان داشت: امروز جوانان رسالت خطیری بر دوش دارند و در راه تداوم انقلاب باید نقش آفرینی کنند.

امام جمعه بروجرد در ادامه به نقش رهبر فرزانه انقلاب در اداره کشور و مقابله با دشمنان اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان امروز از اقتدار رهبر انقلاب هراس دارند.

حجت الاسلام حسینی بیان داشت: به کوری چشم دشمن، در سایه رهبری رهبر معظم انقلاب، به پشتوانه ملت ایران انقلاب با اقتدار به راه خود ادامه می دهد و همواره دسیسه های دشمن نقش بر آب می شود./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات