۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۸۰۳
حجت الاسلام سلیمی در گفت وگو با رسا:

"معامله قرن" ناقوس شکست نهایی رژیم صهیونیستی را به صدا در آورد

نماینده مجلس با بیان اینکه "معامله قرن" ناقوس شکست نهایی رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته به صدا در آورد، گفت: کشورهای مسلمان هوشیارانه در مقابل این توطئه به میدان بیایند.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به اینکه طرح ننگین معامله قرن یک طرح تو خالی است، گفت: این موضوع یک طرح شکست خورده و کهنه است و حرف جدیدی در آن دیده نمی شود.

وی با بیان اینکه ترامپ با طرح معامله قرن درصدد تنفس مصنوعی دادن به رژیم غاصب صهیونیستی است، اظهار داشت: ترامپ می خواهد با این طرح به ایادی حقیر خود در خاورمیانه روحیه بدهد.

حجت الاسلام سلیمی به پیامدهای خطرناک طرح معامله قرن برای ملت مظلوم فلسطین خاطرنشان کرد: البته این پیامدهای ناگوار در صورتی عملی می شود که فلسطینی ها زیر بار این طرح ننگین بروند، اما ملت فلسطین نشان داده اند که زیر بار اینگونه ننگ ها نخواهند رفت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه سکوت برخی کشورهای به ظاهر اسلامی در منطقه در برابر طرح ننگین معامله قرن مایه تعجب است، بیان کرد: سکوت کشورهای مرتجع عربی حاکی از هماهنگی حکام ارتجاع عرب با نظام سلطه است؛ مزدوران آمریکا در منطقه با سکوت خود نشان دادند که در راستای تبلیغات انتخاباتی ترامپ گام برمی دارند.

وی با بیان اینکه طرح ننگین معامله قرن کارکرد انتخاباتی برای ترامپ دارد، گفت: بدون تردید این طرح هیچگونه خروجی نخواهد داشت و مانند سایر معاهدات غربی محکوم به شکست است.

حجت الاسلام سلیمی با اشاره به اینکه طرح معامله قرن ناقوس شکست نهایی رژیم صهیونیستی را بیش از گذشته به صدا در آورد و بر سرعت زوال این رژیم غاصب افزود، تأکید کرد: کشورهای مسلمان باید هوشیارانه در مقابل این توطئه به میدان بیایند؛ پایان این توطئه چیزی جز خفت و خواری و زبونی برای طراحان این طرح و ساکتان در برابر آن نخواهد داشت.

وی با ابراز تعجب از سکوت سازمان کنفرانس اسلامی در برابر طرح ننگین معامله قرن ابراز داشت: سازمان کنفرانس اسلامی باید هر چه زودتر به به میدان آمده و از سکوت پرهیز کند.

عضو فراکسیون روحانیت در پایان با بیان اینکه تنها فلسطینی ها حق تصمیم گیری برای کشور خود را دارند، نه افراد زبون و پستی همچون ترامپ و نتانیاهو، یادآور شد: امروز تردیدی نداریم که قدس اسلامی می ماند و کل فلسطین برای همیشه از آن مسلمانان خواهد بود./841/

حسین ثالث موید
ارسال نظرات