۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۶۳۷۸۰۵
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

معامله قرن خوش رقصی ترامپ برای لابی صهیونیستی در آمریکا است

معامله قرن خوش رقصی ترامپ برای لابی صهیونیستی در آمریکا است
نماینده خبرگان با بیان اینکه ترامپ با رونمایی از طرح معامله قرن برای لابی صهیونیست‌ها در آمریکا خوش رقصی می‌کند، گفت: خود ترامپ می‌داند که طرح معامله قرن کاری نشدنی است.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به طرح ننگین معامله قرن و رسوایی آمریکا در منطقه گفت: آمریکا در جریان حمله موشکی سپاه پاسداران به پایگاه نظامی عین الاسد سیلی سختی خورد و امروز به اشکال مختلف می خواهد آن رسوایی خود را پوشش دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا به هر طریقی می خواهد تعداد کشته شدگان و مجروحان پایگاه عین الاسد را بپوشاند، اظهار داشت: امروز خود ترامپ نیز می داند که طرح معامله قرن کاری نشدنی است.

آیت الله توکل با تأکید بر اینکه ترامپ با رونمایی از طرح معامله قرن برای لابی صهیونیست ها در آمریکا خوش رقصی می کند، ابراز داشت: در آمریکا یک لابی صهیونیست وجود دارد که سیاستمداران از آنها دستور می گیرند و هر کس برایشان بیشتر خوش رقصی کند به او توجه بیشتری دارند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با بیان اینکه طرح معامله قرن یک خواب آشفته بوده و محکوم به شکست است، خاطرنشان کرد: سیاستمدارن و سردمداران آمریکا برای جلب حمایت لابی صهیونیست ها هنگامی که می خواهند روی کار بیایند، نخستین اولویت خود را امنیت رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

وی در ادامه حاکمان کشورهای مرتجع عربی را مزدوران نظام سلطه قلمداد کرد و گفت: امروز این حکام خائن مرعوب غرب هستند و با همه وجود مزدوری آمریکا را می کنند، از این جهت امید نمی رود در برابر طرح ننگین معامله قرن قیام کنند.

آیت الله توکل با بیان اینکه آمریکا با رونمایی از طرح معامله قرن می خواهد افکار عمومی را از شکست مفتضحانه خود در پایگاه عین الاسد منحرف کند، ابراز کرد: کشورهایی همچون عراق، لبنان، یمن و سوریه از آن جهت که با فرهنگ مقاومت ایران اسلامی آشنا هستند می توانند به دفاع از ملت مظلوم فلسطین برخاسته و توطئه های دشمن را خنثی کنند.

وی در پایان پیروی از مواضع رهبر معظم انقلاب در برابر طرح ننگین معامله قرن را وظیفه علمای جهان اسلام دانست و یادآور شد: عالمان جهان اسلام باید مواضع رهبر معظم انقلاب را به خوبی بررسی کرده و در راستای همان عمل کنند./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
همه سایت ها وصیت نامه سردار شهید سلیمانی را منتشر کردند چر ا شما کار نکردید؟
2
0