۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۶۳۷۹۲۷
سردار یکتا:

هرچه به ظهور نزدیکتر می‌شویم با ولایت پذیری بیشتر امتحان می‌شویم

هرچه به ظهور نزدیکتر می‌شویم با ولایت پذیری بیشتر امتحان می‌شویم
مسؤول قرارگاه امام رضایی‌ها گفت: هرچه به ظهور امام زمان (عج) نزدیکتر می‌شویم ما را بیشتر با ولایت پذیری امتحان می‌کنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سردار حسین یکتا یکشنبه شب در ویژه برنامه افتتاح قرارگاه‌های جهادی و خدماتی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان که در سالن شهدای بسیج کاشان برگزار شد، گفت: امروز انقلاب اسلامی با سرعت در حال حرکت رو به جلو است.

وی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی بعد از چهل سال گام دوم خود را با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی آغاز کرده است، افزود: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی نیاز به مطالعه دارد.

مسؤول قرارگاه امام رضایی‌ها با اشاره به اینکه برای شهید حاج قاسم سلیمانی نباید تنها به برگزاری یادواره بسنده کرد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی را باید به دو دوره حاج قاسم سلیمانی و دوره بعد از این سردار رشید اسلام تقسیم کرد.

سردار یکتا در ادامه تشییع با شکوه شهید حاج قاسم سلیمانی را یک تصرف الهی و یک وحدت الهی دانست و ابراز داشت: تنش به وجود آمده از گرانی بنزین در کشور با شهادت این سردار بزرگ اسلام، جامعه را تبدیل به احسن الحال کرد.

به گفته وی امام زمان (عج) حاج قاسم سلیمانی‌های زیادی را دارد که هر دوره لازم باشد در میدان مبارزه با دشمن حاضر خواهند بود و امروز در پشت دیوار‌های بیت المقدس هستیم و تا اقامه نماز در بیت المقدس یک یا حسین دیگر فاصله داریم.

راوی دوران دفاع مقدس گفت: همانگونه که در شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشک رهبر معظم انقلاب را در آوردند به زودی با اقامه نماز جماعت در بیت المقدس اشک آن‌ها را در خواهیم آورد.

سردار یکتا راز محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی را دائم الجهاد بودن ایشان دانست و ابراز داشت: محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها در ایران بلکه ملت‌ها و دولت را هم در بر گرفته است.

راوی دوران دفاع مقدس افزود: قصه جنگ و جهاد ما با دشمن به گونه‌ای برای ما رقم خورده است که یک لحظه از جنگ ۸ ساله پشیمان نیستیم، چرا که هرچه داریم ازدفاع مقدس داریم.

وی خدمت به مردم را مهمترین ذخیره آخرت دانست و اظهار داشت: کار جهادی و قرارگاه جهادی خدمت به مردم است و اعتماد مردمی را به دنبال دارد.

به گفته وی شهید حاج قاسم سلیمانی چهل سال عشق به شهادت را تا آخرین لحظه عمر خود در وجودش حفظ کرد.

سردار یکتا با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هرچه متواضع‌تر شد ولایت پذیرتر و مردمی‌تر شد، اظهار داشت: ما امروز باید ولایت پذیری امام زمان (عج) را بی چون و چرا تمرین کنیم.

مسؤول قرارگاه امام رضایی‌ها گفت: هرچه به ظهور امام زمان (عج) نزدیکتر می‌شویم ما را بیشتر با ولایت پذیری امتحان می‌کنند.

به گفته وی ما امروز هرقدر که به انتقام سخت نزدیکتر می‌شویم، قبل از آن در امتحان سخت خواهیم بود و اگر معرفت به ولایت را نداشته باشیم معرفت به ماموریت هم نخواهیم داشت./۱۳۰۷/پ310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات