۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۶۳۸۰۴۲
خدمات اجتماعی طلاب (11)

نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب

نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب
نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب با حضور اساتید و فعالان اجتماعی به همت خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، مشکلات همواره پیش روی جامعه هست اما نکته مهم در شیوه حل آن و ارائه راهی برای پاسخگویی به مشکلات در مسیر کمتر شدن بحران‌ها یا آسیب‌های اجتماعی است.

رهبر انقلاب فرمود: امروز طلاب علاوه بر مسجد که سنگر اصلی آنهاست، بصورت تخصصی درعرصه‌های مختلف از قبیل دانشگاه‌ها و بیمارستانها، زندانها و پادگان‌های نظامی و مراکز درمانی اعتیاد و حتی فضاهایی که در گذشته در اختیار جریان انقلابی نبود و گاهی محلی برای بروز آسیبهای اجتماعی بشمار می‌رفت از قبیل پارکها و بوستان‌ها و حتی سواحل دریا و بسیاری عرصه‌های دیگر حضور جدی داشتند.

 

نشست تخصصی خدمات اجتماعی طلاب

 

نشست علمی تخصصی خدمات اجتماعی طلاب با حضور حجت الاسلام دکتر سید امیر عبدالملکی مسئول گروه جهادی الکفیل، حجت الاسلام حسن مرادی مدیر موسسه جهادی تبلیغی بلاغ مبین، حجت الاسلام امیر لواسانی فعال اجتماعی در حوزه مبارزه با اعتیاد و حجت الاسلام مهدی حسین زاده عضو هیئت امنای قرارگاه مردمی اربعین برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است که این نشست با حضور فعالان رسانه‌ای، روز چهارشنبه 16 بهمن ماه ساعت 15 به میزبانی خبرگزاری رسا واقع در میدان مفید، خیابان بهشت، بعد از شهرداری، در سالن جلسات این رسانه حوزوی برگزار می‌شود. /882/ 302/

ارسال نظرات