۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۰۹۳
سهیل اسعد:

امام اسلام را به متن زندگی جامعه آورد | گسترش تفکر انقلاب عامل وحشت دشمن

امام اسلام را به متن زندگی جامعه آورد | گسترش تفکر انقلاب عامل وحشت دشمن
فعال دینی بین المللی گسترش تفکر انقلاب را عامل وحشت دشمن دانست و گفت: امام راحل با مجاهدت های خود اسلام را به متن زندگی جامعه آورد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، سهیل اسعد فعال دینی بین المللی در سومین جلسه از سلسه نشست های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی که به همت شورای هماهنگی اصولگرایان قم در مسجد چهارمردان برگزار شد، با اشاره به ارتباط انقلاب با تاریخ جبهه حق گفت: هدف اصلی خلقت انسان این است که به مقام خلیفة اللهی برسد که این خلافت در سایه تمدن و خلافت الهی قرار می گیرد.

وی افزود: خداوند متعال از ابتدا جهان را هدایتگر خلق کرده و تاریخ انبیا برای این است که حکومت الهی بین المللی تشکیل شود تا عدالت را محقق کند، این پروژه به معرکه واقعی بین جبهه حق و باطل نیاز دارد که این معرکه از ابتدای تاریخ آغاز شد و تا پایان ادامه خواهد داشت.

اسعد  با بیان این که جبهه باطل قبل از اسلام به مرحله ای رسید که تقریبا تمام دنیا را فرا گرفت، اظهار داشت: خداوند باید پیامبری را می فرستاد تا به جبهه حق را رونق دهد، از صدر اسلام تا کنون در مرحله به اوج رسیدن جبهه حق قرار داریم چرا که در آخرالزمان باید حق به قله برسد تا حاکمیت قوانین خدا و تمدن الهی محقق شود.

وی ادامه داد: بعثت پیامبر نخستین گام این مسیر بود، بعد از پیامبر اهل بیت طاهرین(ع) کار رساندن جبهه حق به قله و تحقق حکومت عدل الهی را بر عهده داشتند، در روز غدیر جبهه حق به مرحله ای می رسد که خداوند می فرماید کار را کامل کردیم اما مردم هم باید به وظیفه خود عمل کنند و همراه باشند اما با توجه به رخدادهای تاریخ مسیر امامت و خلافت الهی در غیر اراده الهی به پیش رفت و نخستین چیزی که از ولایت ائمه گرفتند حاکمیت سیاسی این بزرگواران بود.

این فعال دینی بین المللی با بیان این که دشمنان کاری کردند که سلطه دینی، معنوی و اخلاقی اهل بیت(ع) از بین برود، ابراز داشت: با قرار دادن برخی اصحاب کنار اهل بیت(ع) و جعل احادیث سعی کردند که در روند درست تحریف ایجاد کنند و سلطه فقهی و شرعی اهل بیت(ع) را با ایجاد مذاهب از بین بردند، همچنین با پشتیبانی فرقه هایی مانند صوفیه دست به انحراف در مسیر عرفانی و معنوی زدند.

وی عنوان کرد: بعد از این مراحل جبهه حق در مرحله جدیدی قرار گرفت و بعد از غیبت امام زمان(عج) مسؤولیت استرجاع حقوق ائمه(ع) به دست علما افتاده است، در عصر غیبت فقها و علما مدافعان حقوق ائمه اطهار(ع) هستند تا این حقوق را برگردانند و برای حکومت امام زمان(عج) زمینه سازی کنند.

اسعد خاطرنشان کرد: علمای شیعه توانستند بسیاری ازحقوق مسلوب را برگردانند، تأسیس حوزه های علمیه یکی از گام های مبارک برای تحقق این هدف بود، فقاهت در تشیع به اوج رسیده و بسیاری از مسائلی که در تاریخ فقه مبهم یا تعطیل بود کاملا روشن شده است.

وی اضافه کرد: امروز اسلامی که زمانی در کتاب ها بوده در سبک زندگی و متن جامعه قرار گرفته است، مسیر استرجاع حقوق اهل بیت(ع) با پیروزی انقلاب اسلامی به آخرین مرحله رسیده است و امت به سمت تحقق حکومت عدل الهی حرکت می کند.

این فعال دینی بین المللی گفت: امام خمینی(ره) در ایامی که جبهه باطل فاتحه دین و مذهب را خوانده و نظام سکولار را حاکم کرده بود گفتند دینی را معرفی می کنیم که نه تنها مفهوم دفن شده دین و معارف را به زندگی باز می گرداند بلکه دینی را معرفی می کنم که غیر از آن راهی برای نجات بشریت وجود ندارد.

وی افزود: دشمنان اطمینان داشتند که انقلاب اسلامی نهایتا یک سال به طول می انجامد و بعد از بین می رود و هیچگاه تصور نمی کردند امام راحل بتواند تمام معادلات را بر هم بزند، بعد از آن دشمنان گفتند اجازه نمی دهیم انقلاب از مرزها خارج شود اما دیدیم که انقلاب در قلوب مردم و آزادی خواهان نفوذ کرد و هزاران شاخه مبارک مانند حزب الله از این شجره طیبه پدید آمد و امروز می گویند ترس ما از هلال شیعه است.

اسعد اظهار داشت: انقلاب اسلامی در 41 سالگی در اقتدار کامل قرار دارد و دشمن را روز به روز عقب تر زده است، گسترش تفکر انقلاب اسلامی وحشت و رعب جدی در دشمنان ایجاد کرده است، وقتی مرز سوریه و عراق باز شد همه باید منتظر پیروزی های بزرگ تاریخی باشند.

وی ادامه داد: خود خاخام یهودی می گوید که شیعیان به شهادت و آفاق بلند اعتقاد دارند و بر عکس یهودیان و صهیونیست ها که از مرگ فرار می کنند شیعه به دنبال مرگ در راه خدا است، این خاخام اذعان می کند که سربازان صهیونیست هیچ الگویی ندارند اما سربازان شیعه الگویی مانند امام حسین(ع) دارند، امروز الگوی حسینی دنیا را فراگرفته است و اربعین دلیلی بر این مسأله است.

این فعال دینی ابراز داشت: امروز تفکر انقلاب در کل دنیا منتشر شده است و دشمن دیگر نمی داند که چکار کند و یقینا در این مسیر با تبعیت از ولایت پیروز خواهیم شد.

محمد قمین
ارسال نظرات